Η έρευνα μελέτησε τις online εγχώριες και διασυνοριακές αγοραστικές συνήθειες ανάμεσα σε περισσότερους από 28.000 καταναλωτές σε 32 χώρες. Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες έμποροι πραγματοποιούν πωλήσεις στο εξωτερικό και επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους σε διεθνές επίπεδο. Οι κυριότερες αγορές που αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες από την Ελλάδα μέσω της PayPal είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία και η Ιταλία. Σύμφωνα με την έρευνα, το 76% των ερωτηθέντων διασυνοριακών e-shoppers κατέταξε τις καλύτερες τιμές ως ένα λόγο για την πραγματοποίηση αγορών σε ιστοσελίδες από τους τρεις κορυφαίους προορισμούς.

Η πρόσβαση σε είδη μη διαθέσιμα στην χώρα τους ταξινομήθηκε επίσης ψηλά ως ένα κίνητρο για αγορές παγκοσμίως. Οι πλέον δημοφιλείς κατηγορίες για τις διασυνοριακές αγορές διεθνώς είναι τα είδη ένδυσης, υπόδησης και τα αξεσουάρ, τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες, η ψηφιακή ψυχαγωγία και τα εκπαιδευτικά αγαθά, καθώς και τα παιχνίδια και χόμπι. Οι κυριότεροι παράγοντες που δύνανται να ωθήσουν τους αγοραστές να προβούν σε αγορές από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ξένης χώρας περιλαμβάνουν τα δωρεάν μεταφορικά, έναν ασφαλή τρόπο πληρωμής, αγαθά που ενδέχεται να είναι δυσεύρετα σε τοπικό επίπεδο, την εμφάνιση της τιμής σε τοπικό νόμισμα και το χαμηλότερο συνολικό κόστος.