DOPE και Skroutz, μετά την TikTok ενέργεια «Σκρουτζ είναι θα το ‘χει» με τη Χρυσηίδα Γκαγκούτη, ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους και φέρνουν στις For You των χρηστών ακόμα περισσότερο «raw & relevant TikTok content».

Η νέα εποχή περιεχομένου στο TikTok account του Skroutz έχει στόχο να αναδείξει την ποικιλία προϊόντων που προσφέρει το marketplace.

Το content θα ξεκινήσει, εστιάζοντας σε κατηγορίες προϊόντων που «λατρεύουν» οι TikTok users, όπως Fashion και Beauty, θα «μιλήσει» για προϊόντα που είναι «Hot on TikTok» αλλά και τα hot features και υπηρεσίες «που κάνουν ξεχωριστή την εμπειρία των χρηστών και την πλατφόρμα του Skroutz No1», όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίκωση.

Το scouting, οι συνεργασίες με creators αλλά και η επιμέρους παραγωγή του content έχει γίνει από το dedicated crew της DOPE Productions.