Δώδεκα βραβεία απέσπασε η Metro ΑΕΒΕ στα Super Market Awards 2020, εκ των οποίων 10 σε ισάριθμες κατηγορίες, καθώς και τα δύο ειδικά βραβεία Platinum και Top Rated Project. Συγκεκριμένα, η εταιρεία κέρδισε έξι Gold, τρία Silver και ένα Bronze βραβείo, και τα δύο από τα τέσσερα ειδικά βραβεία της διοργάνωσης για την υποψηφιότητα «Αξιοποίηση Κινητών Εφαρμογών – My Wine App».

Τα Gold βραβεία αφορούν, μεταξύ άλλων, τις κατηγορίες «Αξιοποίηση Κινητών Εφαρμογών», «Μάρκετινγκ & Διαφήμιση», «Καινοτόμες Πρακτικές Ψηφιακής Επικοινωνίας», «Ηλεκτρονικό Σούπερ Μάρκετ», «Αποτελεσματικές Προωθητικές Ενέργειες» και «Κοινές Προωθητικές Ενέργειες». Τα Silver στις κατηγορίες «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού», «Πρότυπο κατάστημα» και «Εξυπηρέτηση Πελατών & Προγράμματα Loyalty», και τα Bronze στις κατηγορίες: «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR)-Άνθρωπος» και «Marketing & Επικοινωνία non food», σε συνεργασία με τη Henkel.