Στις 24 Μαρτίου έκανε το ντεμπούτο της στις ευρωπαϊκές αγορές η υπηρεσία streaming της Disney, Disney Plus, ένας από τους ισχυρότερους ανταγωνιστές στον «πόλεμο» του streaming.

Ποιος ο αντίκτυπος της πανδημίας.

Στις 24 Μαρτίου έκανε το ντεμπούτο της στις ευρωπαϊκές αγορές η υπηρεσία streaming της Disney, Disney Plus, ένας από τους ισχυρότερους ανταγωνιστές στον «πόλεμο» του streaming. Τη δυναμική της επιβεβαιώνουν και τα νούμερα, καθώς την ημέρα του λανσαρίσματός της σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Αυστρία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ελβετία κατάφερε να συγκεντρώσει 5 εκατ. downloads, σύμφωνα με τα στοιχεία του App Annie.

Σημειώνεται ότι ο αριθμός αυτός αφορά downloads της εφαρμογής σε κινητές συσκευές και όχι νέους λογαριασμούς, δίνει ωστόσο μια αίσθηση της απήχησης της πλατφόρμας. Λόγω των αυξημένων αναγκών εργασίας και ψυχαγωγίας από το σπίτι, οι πάροχοι internet στην Ευρώπη βρίσκονται σε μεγάλη πίεση και κατά συνέπεια το Disney Plus εκπέμπει με χαμηλότερη ποιότητα από την προβλεπόμενη, όπως και τα Netflix και YouTube, προκειμένου να περιοριστεί το βάρος που δέχονται τα δίκτυα.

Στην αγορά των ΗΠΑ, όπου το Disney Plus είχε ήδη παρουσία, τα στατιστικά δείχνουν ότι οι χρήστες αφιερώνουν κατά μέσο όρο 3 ώρες και 10 λεπτά σε αυτό, ενώ στο Netflix 4 ώρες και 20 λεπτά, αν και τα στοιχεία αυτά δεν συμπεριλαμβάνουν τη θέαση από desktop ή smart TV.
(Πηγή: WARC)