Σε μια προεπισκόπηση της παρουσίας διαφημιστικού περιεχομένου στην πλατφόρμα της προχώρησε η υπηρεσία streaming της Disney, Disney+. Σύμφωνα με την εταιρεία, θα υπάρχει αυστηρός έλεγχος των διαφημιστικών προϊόντων, δίνοντας προτεραιότητα στην ποιότητα έναντι της ποσότητας.

Ενδεικτικά, θα περιλαμβάνει 4 λεπτά διαφημίσεων ανά ώρα (έναντι 18-23 στην παραδοσιακή τηλεόραση), δεν θα προβάλλει διαφημίσεις σε παιδιά, εφόσον έχουν το δικό τους προφίλ στον λογαριασμό των γονέων τους, ενώ δεν θα δείχνει διαφημίσεις για αλκοόλ.

Επιπλέον, δεν θα προβάλλει πολιτικές διαφημίσεις, ούτε, προφανώς, διαφημίσεις αντίπαλων streamers.

(Πηγή: WARC)