Οι επιταγές του omnichannel στη λιανική, η αξιοποίηση των πυκνών δεδομένων, οι μετά την πανδημία καταναλωτικές συνήθειες και οι δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης αναλύθηκαν στη συζήτηση «Κερδίστε την πόλη για να κερδίσετε το μέλλον του λιανεμπορίου», κατά το 8o Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών. Ανοίγοντας τη συζήτηση ο Yossi Arouch, Διευθύνων Σύμβουλος και εταίρος της Boston Consulting Group, επεσήμανε ότι «σήμερα στους τοπ 10 retailers βλέπουμε μοντέλα discount και e-commerce, ωστόσο το παραδοσιακό μοντέλο επιστρέφει».
Παραδείγματα από τον όμιλο Φουρλή για την Ikea και το Intersport έδωσε ο Βασίλης Φουρλής, Πρόεδρος, Fourlis Holdings. «Χρειαζόμαστε διαφορετικά κόνσεπτ (μικρά/ μεγάλα καταστήματα), γιατί ο καταναλωτής κάνει διαφορετικά καταναλωτικά ταξίδια για διαφορετικές ανάγκες», σημείωσε ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Metro ΑΕ.
Για την αναγκαία προσαρμογή στις νέες καταναλωτικές συνήθειες μίλησε ο Βασίλης Κουτεντάκης, εκτελεστικός Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής & Δίκτυων Διανομής, Τράπεζα Πειραιώς, ενώ ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος σε Ελλάδα και Κύπρο, Mondelēz περιέγραψε τη χαρακτηριστική για τη δύναμη της τεχνολογίας επιτυχία της πρωτοβουλίας των προϊόντων Lacta για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.