Στη 2η θέση, σε μερίδιο αγοράς παγκοσμίως
Σύμφωνα με την τελευταία εκτίμηση της Carat, το Διαδίκτυο θα φτάσει το 15,3%, προσπερνώντας τις εφημερίδες που θα αρκεστούν στο 14,4%. Στην κορυφή θα βρίσκεται και πάλι η Τηλεόραση με 46,0%, ενώ τα Περιοδικά θα αντλήσουν το 9,4% των συνολικών κονδυλίων, τα Out-of-home το 7,3%, το Ραδιόφωνο το 7,0% και ο Κινηματογράφος το 0,6%.
Αναφερόμενος στις εκτιμήσεις της Carat, ο Jerry Buhlmann, CEO της Aegis Group, δήλωσε σχετικά: «η τάση της μετακίνησης των κοινών στο online δεν μετριάζεται. Τουναντίον αυξάνεται τόσο η ζήτηση για online περιεχόμενο όσο και η διείσδυση του Μέσου». Πράγματι, το Διαδίκτυο αναμένεται να συνεχίσει την εντυπωσιακά ανοδική πορεία του, μιας και το 2013 εκτιμάται ότι θα αυξήσει το μερίδιό του κατά 16,4%. Όσο για τα υπόλοιπα Μέσα, η Τηλεόραση θα ενισχύσει την επίδοσή της κατά 4,3%, ο Κινηματογράφος κατά 5,2%, το Ραδιόφωνο κατά 4,5% και τα Περιοδικά κατά 1,7%.
Μεταβολή ανά Μέσο | 2012 | 2013 |
Τηλεόραση | + 4,4% | + 4,3% |
Εφημερίδες | – 2,8% | – 1,7% |
Περιοδικά | + 1,0% | + 1,7% |
Ραδιόφωνο | + 3,9% | + 4,5% |
Κινηματογράφος | + 6,2% | + 5,2% |
Out-of-home | + 6,9% | + 7,0% |
Διαδίκτυο | + 17,9% | + 16,4% |
Παγκόσμιο μερίδιο αγοράς ανά Μέσο | 2012 | 2013 |
Τηλεόραση | 46,0% | 45,6% |
Εφημερίδες | 14,4% | 13,5% |
Περιοδικά | 9,4% | 9,1% |
Ραδιόφωνο | 7,0% | 6,9% |
Κινηματογράφος | 0,6% | 0,6% |
Out-of-home | 7,3% | 7,4% |
Διαδίκτυο | 15,3% | 16,9% |