Ανάπτυξη καθαρών οργανικών εσόδων της τάξης του 11,7% για το Q4 ανακοίνωσε η IPG, αγγίζοντας τα 2,5 δισ. δολάρια. Αν και το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020 είχε καταγράψει πτώση 5,4%, η οργανική ανάπτυξη της εταιρείας συμμετοχών για τη διετία από το 2019 ήταν 5,7%.

Για το σύνολο του 2021, η IPG σημείωσε οργανική ανάπτυξη 11,9% και σε επίπεδο διετίας 6,5%, φτάνοντας τα 9,1 δισ. δολάρια, ενώ αναμένει ενίσχυση οργανικών εσόδων 5% για το 2022. Η ανοδική τροχιά «οδηγείται» από την προσφορά της εταιρείας σε data, τεχνολογία και media, καθώς και από τις υπηρεσίες στρατηγικής συμβουλευτικής σε αυτούς τους τομείς, με δεδομένο ότι οι πελάτες αντιμετωπίζουν προκλήσεις γύρω από την ψηφιακή ταυτότητα και την κατάργηση των third-party cookies.

«Μεγάλο μέρος της ανάπτυξης τροφοδοτήθηκε από τομείς που σχετίζονται με το επίπεδο της τεχνολογίας: data capabilities, analytics και precision marketing», σημείωσε ο CEO Philippe Krakowsky. Ο ίδιος βλέπει ως «σημαντική ευκαιρία» το integration και άλλων πεδίων, όπως τα live events και το sports marketing με τα data και την τεχνολογία. Υποστήριξε επίσης ότι η εταιρεία καλείται να διαχειριστεί τον πληθωρισμό στους μισθούς, ενώ τα υπόλοιπα έξοδα αναμένεται να επανέλθουν στα προ-κρίσης επίπεδα.

(Πηγή: Campaign)