Καθαρά έσοδα ύψους 2,23 δισ. δολαρίων ανακοίνωσε η IPG για το πρώτο τρίμηνο του 2022, ενισχυμένα κατά 9,8% ΥοΥ, με την αύξηση των οργανικών καθαρών εσόδων να φτάνει το 11,5%. Ο ρυθμός ανάπτυξης της εταιρείας συμμετοχών ενισχύθηκε σε όλες τις αγορές, με τον Philippe Krakowsky, CEO της IPG, να ενημερώνει τους επενδυτές ότι η άνοδος τροφοδοτήθηκε κυρίως από πελάτες στους κλάδους της ψυχαγωγίας, του δημοσίου και της βιομηχανίας.

Διψήφια ανάπτυξη κατέγραψε η εταιρεία και από πελάτες σε λιανεμπόριο, τεχνολογία, τηλεπικοινωνίες, οικονομικές υπηρεσίες, υγεία, αυτοκίνηση και μετακίνηση. Όπως μάλιστα σχολίασε ένας επενδυτής κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η ανάπτυξη εσόδων της IPG ήταν, για πρώτη φορά, μεγαλύτερη από αυτή του Facebook.

Όπως σημείωσε ο Krakowsky, η IPG προχώρησε σε ανανέωση των segments αναφοράς μετά από σχεδόν 2 δεκαετίες, με στόχο να αναδείξει περισσότερο τις «ενοποιημένες, multi-agency υπηρεσίες» της, διαμορφώνοντας πλέον 3 segments: media, data και engagement solutions (MD&E), integrated advertising και creativity led solutions (IA&C), και specialized communications και experiential solutions (SC&E).

(Πηγή: Campaign)