Πτώση σε έντυπα, αύξηση για radio και cinema

Στα 130 λεπτά την ημέρα διαμορφώνεται ο χρόνος που περνούν στο διαδίκτυο από τις κινητές τους συσκευές οι καταναλωτές, σύμφωνα με το ROI agency Zenith.

Το γεγονός αυτό σηματοδοτεί αύξηση κατά 13% ετησίως από το 2015, όταν ο χρόνος αυτός έφτανε τα 80 λεπτά, και σημαίνει ότι οι χρήστες παγκοσμίως δαπανούν κατά μέσο όρο 800 ώρες ετησίως. Οι αναλυτές μάλιστα αναμένουν περεταίρω αύξηση, έως τις 930 ώρες μέχρι το 2021, αποδίδοντας τη ραγδαία άνοδο στην κυκλοφορία πιο οικονομικών smartphones, στις ταχύτερες συνδέσεις, τις βελτιωμένες οθόνες και τα καινοτόμα apps.

Μέχρι το 2021, η χρήση mobile internet προβλέπεται ότι θα αντιπροσωπεύει το 31% της παγκόσμιας κατανάλωσης media, αυξημένη από το φετινό 27%, αλλά ακόμη υπολειπόμενη για λίγο από την παραδοσιακή τηλεόραση (33%), παρά την πτώση της τελευταίας, από τα 167 λεπτά θέασης σήμερα, στα 165 λεπτά ημερησίως το 2021.

Σύμφωνα με τη Zenith, η αύξηση της χρήσης του mobile αντανακλάται και στην αυξημένη κατανάλωση media γενικότερα, εις βάρος όμως των έντυπων εκδόσεων περιοδικών και εφημερίδων: από το 2014 έως το 2019 ο χρόνος που αφιερώνεται στις έντυπες εφημερίδες έχει μειωθεί από 17 σε 11 λεπτά, ενώ στα περιοδικά από 8 σε 4. Στον αντίποδα, ραδιόφωνο και σινεμά παραμένουν ισχυρά καταγράφοντας μάλιστα ανοδικές τάσεις.