Για το δημιουργικό λογαριασμό της και τα Media

(Μελβοyρνη) Σε αυτό αναμένεται να συμμετάσχουν οι M&C Saatchi, Ogilvy, Zenith Optimedia, Mojo και Wonder, οι οποίες ανήκουν ήδη στο ρόστερ, μαζί με αρκετά ακόμα agencies. Στόχος της Qantas είναι να χαράξει μια παγκόσμια στρατηγική για το brand, έχοντας στο επίκεντρο τον καταναλωτή.

Πάντως, όπως δήλωσε ο Rob Gurney, Executive Commercial, «η εταιρεία θα εξακολουθήσει να συνεργάζεται με τα agencies του ρόστερ. Απλώς επιδιώκει να αποκτήσει και νέους εξειδικευμένους συνεργάτες τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο». Από την πλευρά του, ο Tom Dery, Worldwide Chairman της M&C Saatchi, ανέφερε: «Είναι απολύτως κατανοητό να θελήσει η Qantas, έπειτα από 16 χρόνια, να επανεξετάσει το ρόστερ των συνεργατών της».