Τόσο για το δημιουργικό όσο και για τα media

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Το agency που χειρίζεται το δημιουργικό είναι εδώ και 10 χρόνια η DDB, η οποία είχε επικρατήσει το 2001 σε spec της Euro RSCG. Μάλιστα, για καμπάνιες της Philips βραβεύτηκε το 2009 και το 2010 με Grand Prix στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.

Ωστόσο, μία εξέλιξη που ίσως συνέβαλε στην απόφαση για spec ήταν η αποχώρηση του Neil Dawson, Global Creative Director για τη Philips, από την DDB για να ιδρύσει την BETC London. Όσο για τον λογαριασμό στα Media, την ευθύνη έχει η Carat, η οποία ανέλαβε το 2007.