Η ZeniΘ διακρίθηκε για τις ενέργειές της στο χώρο του Performance Marketing κατά τη διάρκεια των Peak Awards 2021. Η εταιρεία κέρδισε το Gold βραβείο στην ενότητα Best Lead Generation Campaign, στην κατηγορία «Best Campaigns in Performance Marketing» και Bronze βραβείο στην ενότητα Best in Other στην κατηγορία «Best Performance per Industry».

Οι δύο βραβεύσεις αφορούν την καμπάνια του eContract με κεντρικό ήρωα τον Παναγιώτη Γιαννάκη. Η καμπάνια ξεπέρασε το unique reach 70%, επικοινωνώντας το μήνυμα της ΖeniΘ σε 4,6 εκατ. καταναλωτές, ενώ οι μετρήσεις τις Nielsen DAR έδειξαν ότι η καμπάνια ξεπέρασε τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (80%), αγγίζοντας το 92% του κοινού-στόχου, όπως επισημαίνει η εταιρεία.

Ο Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Μarketing, Επικοινωνίας και Digital Strategy της ZeniΘ, δήλωσε σχετικά: «Η ZeniΘ στην κορυφή για άλλη μια φορά με τα Peak Awards! Οι επιτυχίες έρχονται από ανθρώπους και για τον λόγο αυτό θέλω να ευχαριστήσω για τη δημιουργική συνεργασία την κορυφαία ομάδα της ZeniΘ, τόσο εντός της εταιρείας, όσο και εκτός, τους συνεργάτες μας στην Ogilvy, αλλά και την κριτική επιτροπή».