Gold και Silver βραβείο απέσπασε η Leroy Merlin στη φετινή τελετή απονομής των Loyalty Awards. Το Gold ήρθε στην κατηγορία «Best in Loyalty & Engagement» των εταιρειών retail και το Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Promo Campaign/Contest for club members» για τις δράσεις του προγράμματος επιβράβευσης πελατών, Leroy Merlin Club.

Αναλυτικότερα, η Leroy Merlin ξεχώρισε με την καμπάνια πιστότητας «3η και Τυχερή» με την οποία γιόρτασε τα 3 χρόνια λειτουργίας του Leroy Merlin Club. Για την επίτευξη της καμπάνιας δημιουργήθηκε μηχανισμός που βασίστηκε στην ανάλυση δεδομένων για την εξατομικευμένη αγοραστική συμπεριφορά.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι πελάτες – μέλη λάμβαναν ενημερώσεις μέσα από διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας, που ανταποκρίνονταν στο προφίλ και στις ανάγκες τους. Στα αποτελέσματα της καμπάνιας η εταιρεία ανέφερε την αύξηση του τζίρου της στο στοχευμένο κοινό των ενεργειών, τη σημαντική επιστροφή καθαρών κερδών, συγκριτικά με την αρχικό κόστος επένδυσης και τα μεγαλύτερα προνόμια για τα μέλη του Club.