Συγκεκριμένα, στην κατηγορία «Crisis Management» για το πρόγραμμα και τη στρατηγική επικοινωνίας για τον όμιλο Σκλαβενίτης και την εξαγορά της αλυσίδας Μαρινόπουλος και στην κατηγορία «PR On A Shoestring», (πρόγραμμα μέγιστης αποτελεσματικότητας με το μικρότερο δυνατό budget), για experiential ενέργεια που σχεδίασε για το Jack Daniel’s στο πλαίσιο του Athens Bar Show 2017. H Τέτη Κανελλοπούλου, CEO της V+O Greece, δήλωσε: «Νιώθουμε χαρά γιατί για 3η χρονιά, η δουλειά και τα projects μας αναγνωρίζονται διεθνώς.

Ειδικότερα, φέτος, ξεχωρίζοντας σε δύο κατηγορίες πολύ διαφορετικές μεταξύ τους. Κάτι που δείχνει το πόσα πολλά μπορεί να πετύχει το στρατηγικό PR: αποτελέσματα έμπρακτα, με ουσία για τη φήμη των εταιρειών, αλλά και ιστορίες πολύπλευρες και engaging για τις μάρκες. Αισθανόμαστε υπερηφάνεια για τους ανθρώπους μας. Μια ομάδα ικανή, δυναμική και δημιουργική. Μια ομάδα πολυτάλαντη, με στρατηγική σκέψη, ευρηματικότητα και εστίαση στο αποτέλεσμα». Η V+O αριθμεί πλέον συνολικά 4 IPRA Golden World Awards μέσα σε 3 χρονιές, καθώς εκτός από τις φετινές διακρίσεις, έχει βραβευθεί επίσης το 2014 στην κατηγορία «Internal Communication» για την Astra Zeneca και το 2017 στην κατηγορία «Crisis Management» επίσης για τον όμιλο Σκλαβενίτης.