Στα διεθνή συνέδρια Routes, με b2b καμπάνια της για τον ΔΑΑ

Με κεντρική ιδέα τους καινοτόμους τρόπους marketing που προσφέρει ο ΔΑΑ στις συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες, δημιουργήθηκε η νουβέλα «Lost & Found. An Aθenian story». Κάθε ένα από τα 14 κεφάλαια της νουβέλας προσθέτει ένα νέο στοιχείο στην ιστορία, που συνδέει τον ΔΑΑ και την πόλη της Αθήνας με τους χαρακτήρες της πλοκής. Η καμπάνια αποτέλεσε βασικό συστατικό στην επιτυχία του ΔΑΑ στα συνέδρια Routes, αποσπώντας δύο πρώτα βραβεία στην κατηγορία επιβατικής κίνησης 4-20 εκατ. Η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Marketing του ΔΑΑ, δήλωσε: «Και στις δύο φετινές διοργανώσεις ο ΔΑΑ ανέβηκε στην κορυφή του αεροδρομιακού μάρκετινγκ μέσω της καμπάνιας  “Aviation Marketing Delivered in a Novel way”.

Η καμπάνια εστιάζει στην έννοια novel, τόσο από την άποψη της πρωτοπορίας, όσο και μέσα από μία νουβέλα που διαδραματίζεται στην Αθήνα, έγινε βιβλίο και προσφέρθηκε στις αεροπορικές εταιρείες. Χαιρόμαστε που η πάντα δημιουργική συνεργασία μας με την JWT Athens αποτέλεσε φέτος όχημα προς ακόμη μια επιτυχία». Η Ζέφη Δεμέναγα, Client Service Director της JWT Athens, δήλωσε: «Ο πήχης κάθε χρόνο ανεβαίνει καθώς οι πρωτοποριακές στρατηγικές marketing του ΔΑΑ απαιτούν πρωτοποριακές ιδέες. Είναι σπουδαίο να επιβραβεύεται η δουλειά μας και στο εξωτερικό και αυτό το οφείλουμε στην ασίγαστη επιθυμία του πελάτη μας για δημιουργικότητα out of the box που μας ταιριάζει, μας προκαλεί και μας εμπνέει για το καλύτερο».