Δύο διακρίσεις απέσπασε η Imperius, στο πλαίσιο των Content Marketing Awards, τα οποία διοργάνωσαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Marketing Week και η Boussias. Συγκεκριμένα, η Imperius κέρδισε 2 βραβεία για τη social media παρουσία της εκπομπής του Alpha, The Bachelor, και, συγκεκριμένα, ένα Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Linkedin and/or Twitter for Content Marketing», το οποίο αφορά το περιεχόμενο στο Twitter και ένα Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Tik Tok for Content Marketing» για το πρωτογενές περιεχόμενο που δημιούργησε στο Tik Tok.

«Είναι η πρώτη τηλεοπτική εκπομπή που δημιούργησε original περιεχόμενο, καταφέρνοντας να προσφέρει στους θεατές ολοκληρωμένη την εμπειρία του The Bachelor, επεκτείνοντάς την στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης», σημείωσε ο Δημήτρης Κανέλλης, ιδρυτής της Imperius.