Δύο διακρίσεις απέσπασε η τουριστική καμπάνια «Crete. Sense The Authentic», την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Choose Strategic Communications Partners για λογαριασμό της Περιφέρειας Κρήτης στα φετινά Tourism Awards 2022, τα οποία διοργάνωσε, για 9η συνεχόμενη χρονιά, η Boussias.

Συγκεκριμένα, η απέσπασε ένα Gold/Platinum βραβείο στην κατηγορία «Destinations: City break / Summer / Winter / Family / Cultural / Sports & adventure / Year-round» για την «Αυθεντική Κρήτη 365 μέρες τον χρόνο» και ένα Silver στην κατηγορία «Digital Tourism» για το video περιεχόμενο της ίδιας καμπάνιας, σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής IndigoView.

«Η δημιουργία μιας καμπάνιας για τον τουρισμό, που αντιπροσωπεύει έναν στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης της χώρας και, ταυτόχρονα, ένα διαρκώς εξελισσόμενο πεδίο επικοινωνίας, αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία πρόκληση για όλη την ομάδα της Choose», σημείωσε η Ευδοκία Κανέλλου, Managing Director της Choose.