Δυο βραβεία απέσπασε η Λουξ, ένα Χρυσό και ένα Χάλκινο, κατά την πρώτη συμμετοχή της στον θεσμό των Supermarket Awards, ο οποίος συνοδεύτηκε από τελετή απονομής στις 14 Σεπτεμβρίου. Ειδικότερα, η εταιρεία διακρίθηκε στην κατηγορία «Παραδοσιακή Ελληνική Επιχείρηση», αποσπώντας Gold βραβείο.

Ταυτόχρονα, η επετειακή καμπάνια της Λουξ για τη συμπλήρωση των 70 χρόνων της το 2020, απέσπασε Bronze βραβείο στην κατηγορία «Marketing & Επικοινωνία (Food)» ως μια καμπάνια με ανατρεπτικό, όπως επισημαίνει η ίδια η εταιρεία, storytelling το οποίο ενέχει το στοιχείο της καινοτομίας σε επίπεδο διαφήμισης. Τα δυο βραβεία παρέλαβαν ο Δημήτρης Σιανδρής, Chief Operating Officer της Λουξ, και η Άννη Καραγκιουλέ, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας.