Στο υψηλότερο σημείο του το cost-per-click από το 2019

Αύξηση της τάξης του 56,4% σημείωσε το global social media ad spend το γ΄ τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με έρευνα της Socialbakers, διπλασιάζοντας το ποσοστό του σε σύγκριση με τρεις μήνες νωρίτερα. Το μέσο ad spend αυξήθηκε διεθνώς κατά 38,9% την ίδια περίοδο, με άλματα να σημειώνονται στα FMCG (+61,3%), αυτοκίνητο (+59,4%), οικονομικά (+35,3%) και e-commerce (+27,5%), ενώ αυξημένο κατά 42,4% είναι και το cost-per-click.

Το Instagram εξακολουθεί να κυριαρχεί με το audience reach των μεγαλύτερων brands του να αυξάνεται στο 34,7% από εκείνων του Facebook, ενώ σημαντικές αυξήσεις παρατηρούνται και στο interaction της ειδησεογραφίας και των MKO, με αύξηση του engagement της πρώτης κατά 103,3% στο Facebook και 31,2% στο Instagram, και των δεύτερων κατά 112,9% στο Facebook and 31,2% στο Instagram.

Τέλος, η έρευνα αναγνωρίζει το Twitter ως ισχυρότερο σε σχέση με τις επιδόσεις του video content, ενώ ως το πλέον engaging το Facebook Live.

(Πηγή: The Drum)