Ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 12,4% μέχρι το 2028 αναμένεται να καταγράψει η παγκόσμια διαφημιστική αγορά στα social media. Σύμφωνα με νέα έρευνα της Million Insights, εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 262 δισ. δολάρια το συγκεκριμένο διάστημα, από τα 103 δισ. το 2020.

Η πανδημία ενίσχυσε τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με τον αριθμό των χρηστών να φτάνει πλέον τα 4,48 δισ. παγκοσμίως, έχοντας υπερδιπλασιαστεί από τα 2,07 δισ. το 2015, σύμφωνα με στοιχεία της Backlinko. Στις ΗΠΑ, η χρήση έχει αυξηθεί από το 5% των ενηλίκων το 2005 στο 72% το 2021, όπως δείχνει μελέτη της Pew Research, μετά από μια αξιοσημείωτη στροφή το 2018, όταν το Facebook αδυνατούσε να διευρύνει τη βάση του, ενώ Twitter και Snapchat δήλωναν απώλειες.

Τα στοιχεία της Million Insights δείχνουν ότι η Β. Αμερική αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μερίδιο, με πάνω από 30% το 2020, ενώ σε επίπεδο κλάδου, το retail βρίσκεται στην κορυφή με μερίδιο 20%. Η βιομηχανία καταναλωτικών αγαθών εκτιμάται ότι θα εμφανίσει τον ταχύτερο μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης, ύψους 14,1% το 2021 έως το 2028, λόγω της εντεινόμενης τάσης χρήσης των κοινωνικών δικτύων για την προώθηση των brands και τη δημιουργία awareness για τα προϊόντα.

(Πηγή: Martech.org)