Στην τελετή βραβείων, η οποία ξεχωρίζει τα καλύτερα έργα της χρονιάς στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα, η Socialab απέσπασε gold awards στις κατηγορίες Brand Awareness and Positioning και Social για την καμπάνια «Χτίζουμε αναμνήσεις» που δημιούργησε για την Lego. Η ιδέα βασίστηκε σε ένα ευρέως διαδεδομένο brand insight που έχει προκαλέσει την ταύτιση των χρηστών, με αποτέλεσμα στο ψηφιακό περιβάλλον να κοινοποιείται διασκεδαστικό περιεχόμενο.

Αυτό είναι το πάτημα ενός Lego με γυμνό πόδι. Η καμπάνια προωθήθηκε σε Facebook και YouTube και το digital video πέτυχε περισσότερα από 700.000 views, ενώ δημοσιεύτηκε σε πάνω από 100 διεθνή sites. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας: «Η διπλή χρυσή βράβευση της Socialab από τη διεθνή κριτική επιτροπή των MiXX Awards, επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά την ικανότητά της να δημιουργεί επιτυχημένες και δυναμικές καμπάνιες, εδραιώνοντας τη θέση της στο ψηφιακό περιβάλλον».