Το προφίλ της Sleed, τους στόχους, το όραμα και τη στρατηγική στο πλαίσιο του Privacy Centric Growth αναλύει ο Δημήτρης Μπόχτης, Growth and Innovation Μanager της εταιρείας. Τον ρωτήσαμε ποιες είναι οι συνθήκες που διαμορφώνονται με βάση το privacy στην αγορά, οι προκλήσεις και λύσεις για την αντιμετώπισή τους.

MW: Ας ξεκινήσουμε όμως με μια γενική περιγραφή της Sleed. Ποια είναι, ποιες υπηρεσίες προσφέρει, σε ποιους απευθύνεται;

Δημήτρης Μπόχτης: Η γρήγορη απάντηση, είναι ότι η Sleed είναι ένα digital agency που παρέχει υπηρεσίες 360 digital marketing, Web Development και Creative. Όλες μας τις υπηρεσίες όμως τις διαπερνά η έννοια του growth δηλαδή όλων των πρακτικών που βοηθούν τον πελάτη να αναπτυχθεί. Στο πλαίσιο αυτό, η Sleed φροντίζει να είναι στην αιχμή των εξελίξεων και να προετοιμάζει τους συνεργάτες της έγκαιρα με τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές για την αντιμετώπιση των νέων προκλήσεων.

Τι αλλάζει λοιπόν στο περιβάλλον σε σχέση με το privacy και τι επηρεάζει αυτό;

Οι αλλαγές είναι αρκετές και έχουν προκύψει από τα νέα νομικά πλαίσια για την προστασία προσωπικών δεδομένων (GDPR) που εφαρμόζονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση όπου και λειτουργούμε. Η ανάγκη προστασίας των προσωπικών δεδομένων πέρα από νομική υποχρέωση αποτελεί και συνεχώς σημαντικότερο κριτήριο στην επιλογή μιας επιχείρησης από ένα τελικό πελάτη. Έρευνες δείχνουν πως οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο επιχειρήσεις που λαμβάνουν σοβαρά την προστασία δεδομένων και έχουν ξεκάθαρη πολιτική για αυτά.

Παρότι το νομικό πλαίσιο υπάρχει εδώ και κάποια χρόνια, οι επιπτώσεις του έχουν αρχίσει και γίνονται πολύ έντονες καθώς οι αλγόριθμοι που βασίζονταν στην εισαγωγή δεδομένων tracking, χάνουν την αποτελεσματικότητα τους καθώς δεν έχουν πλέον τα απαραίτητα δεδομένα. Πολύ πρακτικά, οι paid καμπάνιες αποδίδουν σημαντικά λιγότερο σε σχέση με το παρελθόν, ενώ και οι marketing ομάδες έχουν λιγότερα δεδομένα στην διάθεσή τους για να λάβουν στρατηγικές αποφάσεις.

Άρα προκύπτει η ανάγκη για privacy centric growth; Είναι εφικτό κάτι τέτοιο;

Δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία φορά που το περιβάλλον αλλάζει. Μάλιστα είναι βασικό χαρακτηριστικό της Sleed, η προσαρμοστικότητα σε αυτές τις αλλαγές. Έτσι και τώρα επενδύουμε στην ανάπτυξη λύσεων, καθώς πιστεύουμε πως το Growth, με την προστασία δεδομένων σαν προτεραιότητα είναι και εφικτό αλλά και θα αποτελέσει σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα στο άμεσο μέλλον. Η ανάγκη για privacy centric growth λοιπόν, είναι πρακτικά μονόδρομος.

Ποιες είναι οι λύσεις, λοιπόν, που προτείνετε σαν Sleed;

Για την ώρα επικεντρώνουμε τις προσπάθειές μας στην εφαρμογή λύσεων για τα δύο παραδοσιακά μέσα digital marketing, το Facebook και την Google. Πιο συγκεκριμένα με την καθοδήγηση της Meta παρέχουμε το CAPI Gateway, το οποίο είδαμε να βοηθάει σημαντικά στην καλύτερη καταγραφή και ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας με αποτέλεσμα σημαντική αύξηση της αποτελεσματικότητας των ενεργειών marketing έως και 20% στα βασικά metrics. Βασικός πυλώνας της λύσης είναι η μηδαμινή ανάγκη για development κατά την εφαρμογή της καθώς και η συμβατότητά της με όλες τις πλατφόρμες eCommerce, αλλά και web site management, ακόμη και custom.

Κλείνοντας και καθώς και το ευρύτερο περιβάλλον είναι ασταθές, γιατί το CAPI Gateway είναι μια λύση που θα πρέπει οι επιχειρήσεις να υιοθετήσουν;

Προφανώς καθώς και εμείς λειτουργούμε στην ίδια οικονομική συγκυρία προτείνουμε αυτό που ακολουθούμε και οι ίδιοι. Δηλαδή να γίνονται βήματα που έχουν οικονομικό νόημα. Tο Facebook CAPI Gateway καταφέρνει να αυτο-χρηματοδοτείται μέσα από τη βελτιστοποίηση των marketing ενεργειών. Σε αυτό το πλαίσιο πιστεύουμε ότι είναι ένα εύλογο επόμενο βήμα, η υιοθέτησή του για κάθε επιχείρηση.