Βέβαια, στο εξωτερικό τα πράγματα είναι διαφορετικά, αφού οι εκεί δομές των αγορών ευνοούν την ανάπτυξή τους, αλλά και οι εταιρείες που εξειδικεύονται σε αυτό το μέσο είναι περισσότερες, με μεγαλύτερη τεχνογνωσία και υποδομή. Το ενδιαφέρον αφιέρωμα που φιλοξενεί το Marketing Week στα ambient media ωστόσο, αφήνει πολλές χαραμάδες αισιοδοξίας για την ανάπτυξή τους και στην ελληνική αγορά. Η ανάγκη δημιουργικότητας στις μέρες μας είναι περισσότερο έντονη από ποτέ. Και τα ambient media, δόξα τω Θεό, προσφέρουν δημιουργικότητα υψηλής στάθμης και έντασης. Γι΄ αυτό και μας αρέσουν και τα στηρίζουμε.

Αρκούντως καλοκαιρινό το επόμενο αφιέρωμα του τεύχους: Ένα βιβλίο δεν παύει να είναι και προϊόν, το οποίο για να πωληθεί απαιτεί εκτός από ποιοτικό περιεχόμενο και ελκυστικό εξώφυλλο. Άραγε το concept δημιουργίας ενός εξώφυλλου βιβλίου εξαρτάται αποκλειστικά από το περιεχόμενο ή λαμβάνει υπόψη του και τις βασικές αρχές του marketing; Ή μήπως συνδυάζονται και τα δύο; Και σε ποιο ποσοστό; Το ζήτημα μας απασχολούσε εδώ και αρκετό καιρό, δεδομένης και της έμφασης που δίνει το Marketing Week στο καλό βιβλίο, είτε αυτό αφορά στον επιχειρηματικό κλάδο, είτε στον πολιτιστικό, είτε στον ιστορικό. Αποφασίσαμε λοιπόν να διερευνήσουμε το ζήτημα και ετοιμάσαμε ένα ιδιαίτερα κατατοπιστικό αφιέρωμα σε αυτό που λέμε «branding βιβλίου». Διαβάστε τι λένε επί του θέματος οι πλέον ειδικοί, οι εκπρόσωποι σημαντικών εκδοτικών οίκων.

Από το παρόν τεύχος δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις, στις οποίες πρέπει να αφιερώσετε μερικά λεπτά.

– Η Georgina Henry, Executive Editor του «Comment is Free», ενός εκ των δημοφιλέστερων ενοτήτων του Guardian.co.uk, μίλησε αποκλειστικά στο Marketing Week για τη δυναμική του διαδικτύου και τους τρόπους που αυτό μπορεί να εξελιχθεί σε πολύτιμο σύμμαχο για κάθε εφημερίδα.

– Ο Σούλης Μαλέκος, Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφήμισης & Επικοινωνίας Κύπρου, μετά την πρόσφατη εκλογή του μας μίλησε για την κατάσταση που επικρατεί στην κυπριακή αγορά της επικοινωνίας, καταγράφει τις αδυναμίες και τα ισχυρά της σημεία, ενώ παράλληλα ρίχνει γέφυρες επικοινωνίας με την ΕΔΕΕ.

– Ο Πάνος Ρήγας, εκ των κορυφαίων και πολυβραβευμένων δημιουργικών της ελληνικής διαφήμισης, μας μίλησε για τη σημαντική στροφή που έκανε στην καριέρα του πριν μερικούς μήνες, να μετακινηθεί από μια αμιγώς διαφημιστική εταιρεία (ΒΒDO Athens) σε μια εταιρεία επικοινωνίας (Aea Relate) με εξειδίκευση σε corporate communications, investor relations και branding. Eνδιαφέρουσες απόψεις και μεστός λόγος από έναν δημιουργικό που είτε το επιδιώκει, είτε όχι, πάντα ξεχωρίζει.