Συζήτηση στο πλαίσιο του Jelly Talks

O Πάνος Σαμπράκος (OgilvyOne) και ο Γιάννης Σορώτος (Leo Burnett) παρουσίασαν πετυχημένες viral και social media ενέργειες που το κύριο συστατικό τους είναι το Internet. Την ζωντανή συζήτηση συντόνισε η Κωνσταντίνα Zoehrer (www.jelly.gr).

Μεταξύ άλλων, υπογραμμίστηκε πως η ενσωμάτωση των social media σε ενέργειες επικοινωνίας δίνει την δυνατότητα στα brands να επικοινωνήσουν με το κοινό τους με “φυσικό τρόπο”, ενώ το community building είναι το βασικό συστατικό επιτυχίας όλων των διαφημίσεων που συναρπάζουν. Η τεράστια αποδοχή του επικοινωνιακού μηνύματος δεν οφείλεται κατ’ ανάγκη στα ίδια τα brands αλλά στο γεγονός ότι τα brands επιλέγουν πρώτα από όλα να διασκεδάσουν, να εμπνεύσουν και να εμπλέξουν το κοινό τους.

Η συνάντηση μεταδόθηκε με live streaming στο web, και καλύφθηκε με video και blog posts στη συνέχεια. Περισσότερες πληροφορίες για τo Jelly στο www.jelly.gr.