Αυτό ανέφερε μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης στο πλαίσιο της ομιλίας του στην Τελετή Απονομής των Effie Awards. Σε μια εποχή που η ανάγκη για αποτελέσματα – και μάλιστα άμεσα – είναι πιο επιτακτική από ποτέ, οι προθέσεις και οι στόχοι δεν έχουν καμία αξία εάν δεν επιτευχθούν. Και για να επιτευχθούν, πρώτα από όλα απαιτείται μια εξαιρετική χημεία μεταξύ διαφημιζόμενου-διαφημιστή. Εάν οι δύο αυτές πλευρές δεν μιλούν την ίδια γλώσσα, το όλο αποτέλεσμα τίθεται εν αμφιβόλω, εάν μάλιστα συνυπολογίσει κανείς και τα μειωμένα budgets. Από την άλλη πλευρά, όπως ανέφερε πολύ χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της ΕΔΕΕ, Μανόλης Παπαπολύζος, «η σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις περνάει από ένα μαύρο κουτί, μέσα στο οποίο κρύβεται η μαγεία της δημιουργικότητας, την οποία δεν θα αποκωδικοποιήσουμε ποτέ».

Έχουμε λοιπόν από την μια την δημιουργικότητα και από την άλλη τα αποτελέσματα. Την πεμπτουσία της διαφήμισης δηλαδή. Αυτός είναι και ο λόγος που τα Effie Awards είναι ένας θεσμός με σημαντική αξία και αυξανόμενη δυναμική. Στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικό ρεπορτάζ για τα Effie Awards 2016, με δηλώσεις των πρωταγωνιστών, καταγραφή των νικητών, αλλά και αναφορά των βασικών insights που ανέδειξε η μεγάλη έρευνα για την καταναλωτική συμπεριφορά στην Ελλάδα, η οποία θα πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια και φέτος πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία των εταιρειών QED, Abacus και Tempo OMD. Όπως αποτυπώθηκε στην έρευνα, κάθε ηλικιακή ομάδα έχει πλέον τις δικές της διαφορετικές απαιτήσεις, οι οποίες δημιουργούν νέα και διαφοροποιημένα ζητούμενα για τα brands. Και από εδώ ξεκινά η μαγεία του σύγχρονου marketing. Καλή χρονιά σε όλους.