Κάθε τεχνολογία, οφείλει να έχει ως αφετηρία τον άνθρωπο. Αυτό ήταν κατά βάση το κύριο συμπέρασμα του συνεδρίου Innovators’19, που επιχείρησε να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο νέες τεχνολογίες όπως (AR, VR, AI, ML, Voice Tech, κ.α.), μπορούν να αξιοποιηθούν εποικοδομητικά για την ενίσχυση της δημιουργικής σκέψης.

Κύριο σημείο ενδιαφέροντος του συνεδρίου στάθηκαν τα πλήθος case studies που ανέλυσαν αναγνωρισμένοι διαφημιστές αγορών του εξωτερικού. Ο Steve Griffiths της DDB Worldwide μίλησε για τη «συμβιωτική» σχέση τεχνολογίας και περιεχομένου, ο Jan Jelle de Boer της Media Monks αποσαφήνισε τις διαφορετικές δυναμικές των επικρατέστερων σήμερα νέων τεχνολογιών, ενώ, στελέχη της πολυβραβευμένης 72andSunny Amsterdam, μίλησαν για τον συγκερασμό τεχνολογίας και κουλτούρας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα σημαντικό μέρος των παρουσιάσεων αφορούσε και στην οργανωτική μεταμόρφωση που η τεχνολογία επιφέρει στις εταιρείες επικοινωνίας, με τον Karl Wikström της Akestam Holst να κάνει λόγο για «δημιουργικά οικοσυστήματα» και τον Geoffrey Hantson της Happiness να μιλά για ιδέες που υπηρετούνται από την τεχνολογία και όχι το ανάποδο.

Ο Yonathan Dominitz της Mindscapes σκιαγράφησε τα «μοτίβα» της δημιουργικής σκέψης και τέλος, ο Patrick Givens της VaynerMedia μίλησε για «user-led, tech-enabled» καμπάνιες. Κεντρικό κομμάτι ενδιαφέροντος του συνεδρίου ήταν τα on stage interviews που πραγματοποίησαν με τους ομιλητές υψηλόβαθμα στελέχη marketing και επικοινωνίας της ελληνικής αγοράς, όπως οι Κώστας Σταματάκης (Κωτσόβολος), Πάνος Μήλιας (Nestle), Πάνος Μπάσιος (ΟΠΑΠ).

Την ελληνική προσέγγιση συμπλήρωσε η εταιρεία Atcom με την παρουσίαση των στελεχών της Κωνσταντίνου Καμάρα και Δάφνης Προσαλίκα. Αναλυτικό ρεπορτάζ για το συνέδριο θα ακολουθήσει σε επόμενο τεύχος του MarketingWeek.