Σε ειδικά διαμορφωμένη ζώνη στα κανάλια Novacinema. To Hendrick’s συνεργάστηκε με τη Nova, εξασφαλίζοντας δημιουργική προβολή στα κανάλια Novacinema, με στόχο την αποτελεσματικότερη προώθησή του. Αποκλειστικά για το Hendrick’s, δημιουργήθηκε μία ειδικά διαμορφωμένη κινηματογραφική ζώνη με τίτλο «Embrace the unusual». Με έμπνευση από τα χαρακτηριστικά της γεύσης και της εμφάνισης του Hendrick’s (συσκευάζεται σε ένα […]

Σε ειδικά διαμορφωμένη ζώνη στα κανάλια Novacinema.

To Hendrick’s συνεργάστηκε με τη Nova, εξασφαλίζοντας δημιουργική προβολή στα κανάλια Novacinema, με στόχο την αποτελεσματικότερη προώθησή του. Αποκλειστικά για το Hendrick’s, δημιουργήθηκε μία ειδικά διαμορφωμένη κινηματογραφική ζώνη με τίτλο «Embrace the unusual».

Με έμπνευση από τα χαρακτηριστικά της γεύσης και της εμφάνισης του Hendrick’s (συσκευάζεται σε ένα βικτωριανού στυλ μπουκάλι που παραπέμπει σε αυτά που κάποτε χρησιμοποιούσαν οι φαρμακοποιοί για την προστασία των θεραπευτικών ιδιοτήτων των παρασκευασμάτων τους), η ζώνη απαρτίστηκε από ταινίες που αναφέρονται σε μια άλλη εποχή. Οι βραβευμένες με Όσκαρ «Το Πράσινο Βιβλίο» και «Οι άθλιοι», ήταν μερικές από αυτές.

Στο πλαίσιο της χορηγίας, υλοποιήθηκαν branded customized stings τα οποία πλαισίωναν τη ζώνη και ενίσχυσαν το media πλάνο που έτρεξε στα κανάλια Novacinema. Ως αποτέλεσμα, δημιουργήθηκαν πάνω από 12.000 διαφημιστικά δευτερόλεπτα, συνδέοντας το brand με το κινηματογραφικό περιεχόμενο των καναλιών Novacinema.