Το Star, σε συνεργασία με τους Advengers, απέσπασαν πολλά βραβεία και στα φετινά DIME Awards. Το MasterChef και το GNTM απέσπασαν βραβεία Gold και Bronze αντίστοιχα στην ενότητα «Best Use of TikTok», «απαντώντας πολύ καλά στις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης πλατφόρμας και αξιοποιώντας αποτελεσματικά τα trends», όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.
To MasterChef απέσπασε βραβείο και στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats», για το TikTok Top View Ad που «έτρεξε» για την πρεμιέρα της εκπομπής.
Βραβεία, επίσης, κέρδισε το MasterChef στις ενότητες «Best Engaging Strategy» και «Best Use of other Social Media Platforms». «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η συνεργασία μας με το Star συνεχίζει να πετυχαίνει τους στόχους της, δημιουργώντας το κατάλληλο περιεχόμενο για κάθε social media και να επιβραβεύεται κάθε χρόνο.
Τα φετινά βραβεία μας δίνουν ακόμα περισσότερη δύναμη για να συνεχίσουμε να δημιουργούμε με το ίδιο πάθος», δήλωσε ο Ιάσονας Τριγώνης, Business Unit Director των Advengers.