Με μεγάλους νικητές τους PublicisGroupe/ Zenith, ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Hellas Direct και ΕΡΤ ΑΕ, ολοκληρώθηκαν τα φετινά DIME Awards. Η διοργάνωση κατάφερε για έβδομη συνεχή χρονιά να αναδείξει τη δυναμική, τη δημιουργικότητα και τις δυνατότητες των Ψηφιακών Εκδόσεων, αποδεικνύοντας ότι οι βέλτιστες πρακτικές μπορούν να ξεχωρίσουν ακόμα και σε έναν απαιτητικό χώρο όπως αυτός.
Με μεγάλους νικητές τους PublicisGroupe/ Zenith, ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Hellas Direct και ΕΡΤ ΑΕ, ολοκληρώθηκαν τα φετινά DIME Awards. Η διοργάνωση κατάφερε για έβδομη συνεχή χρονιά να αναδείξει τη δυναμική, τη δημιουργικότητα και τις δυνατότητες των Ψηφιακών Εκδόσεων, αποδεικνύοντας ότι οι βέλτιστες πρακτικές μπορούν να ξεχωρίσουν ακόμα και σε έναν απαιτητικό χώρο όπως αυτός.
Τις βέλτιστες πρακτικές στον τομέα των Ψηφιακών Εκδόσεων ανέδειξαν και φέτος τα επιχειρηματικά Digital Media Awards 2020, τα οποία διοργάνωσε για έβδομη συνεχή χρονιά το περιοδικό Marketing Week της BOUSSIAS, την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου.
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν: το PublicisGroupe με τη Zenith ως «Digital Agency of the Year», η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ως «Digital Brand of the Year | Content & UX», η Hellas Direct ως «Digital Brand of the Year | Marketing & Advertising Services» και η ΕΡΤ ΑΕ ως «Digital Media Brand of the Year | Content & UX». Αντίστοιχα, με Gold βραβείο τιμήθηκαν οι εταιρείες: 24Media, Brainfood Media, Cosmote e-Value, Hellas Direct, Initiative Media, PublicisGroupe/Zenith, PublicisGroupe/Starlink, ΕΡΤ ΑΕ, ΠΑΕ ΠΑΟΚ και Τράπεζα Πειραιώς.
Οι υποψηφιότητες αξιολογήθηκαν από Κριτική Επιτροπή, η οποία αποτελείτο από 35 experts των Digital Media, με Πρόεδρο την Helen Konstantopoulos, Vice President, International Circulation & Development των The New York Times. Η διοργάνωση τελούσε υπό την αιγίδα του IAB Hellas.
ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΙΠΑΝ…
«Σύγχρονη, νεωτερίστικη και πελατοκεντρική κουλτούρα»
«Είναι ιδιαίτερα μεγάλη η χαρά, να βλέπομε τα συστατικά μιας σύγχρονης, νεωτεριστικής, πελατοκεντρικής και τεχνοκρατικής κουλτούρας, που είναι η κουλτούρα μας, τόσο της Zenith, όσο και του Ομίλου μας, να αποδίδουν καρπούς και να αναγνωρίζονται μέσα από αυτήν τη διάκριση. Μια διάκριση που ανήκει ξεκάθαρα στην προσπάθεια όλων των ανθρώπων της Zenith, οι οποίοι με τόση συνέπεια υπηρετούν αυτήν την κουλτούρα καθημερινά».
Αντώνης Πασσάς, CEO, PublicisGroupe Ελλάδας και ΝΑ Ευρώπης
«Όταν υποστηρίζουμε τις αξίες μας, το αποτέλεσμα ξεχωρίζει»
«Η σημαντική αυτή διάκριση για τη Zenith αποτελεί μια ακόμα επιβεβαίωση ότι, όταν υποστηρίζουμε πιστά και μεθοδικά τις αξίες μας, το αποτέλεσμα που δημιουργούμε ξεχωρίζει. Από τον αριθμό των βραβείων μας και την ανάδειξη μας σε Digital Agency of the Υear είναι φανερό ότι κατορθώσαμε ως ομάδα, όχι μόνο να πετύχουμε τους στόχους των πελάτων μας, αλλά και τους στόχους που είχαμε θέσει εμείς για την εταιρεία μας. Γι’ αυτό με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια στη Ναταλία Αραβαντινού και σε όλη την digital ομάδα για τα εξαιρετικά αποτελέσματα και για τις βραβεύσεις που καθιστούν τη Zenith το The ROI Agency και Digital Agency of the Year».
Αντιγόνη Γαλάνη, Chief Zenith Officer, Zenith Media/PublicisGroupe
«Όταν φαντάζεσαι τα πράγματα διαφορετικά, μπορείς να τα αλλάξεις»
«Η χαρά μας για τη διάκριση Digital Brand of the Year είναι μεγάλη! Αρχικά, επειδή είμαστε digital στο core μας, αλλά, κυρίως, επειδή τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής μοιράστηκαν τον ενθουσιασμό μας για τον τρόπο που βλέπουμε τα media και το περιεχόμενο. Η ασφάλεια σίγουρα δεν αποτελεί το πιο διασκεδαστικό ή ενδιαφέρον αντικείμενο -online ή offline- και αυτό ακριβώς θέλαμε να ανατρέψουμε. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλη την ομάδα της Hellas Direct για το #rethinkmentality, γιατί μόνο όταν φαντάζεσαι τα πράγματα διαφορετικά, μπορείς τελικά να τα αλλάξεις».
Ελίνα Νομικού, Head of Digital Media and Content, Hellas Direct
«Ο ΠΑΟΚ έχει καθιερωθεί ως leader του ψηφιακού κόσμου στην Ελλάδα»
«Ένας ποδοσφαιρικός σύλλογος ανάμεσα στα μεγαλύτερα brands και τα κορυφαία Marketing Agencies της χώρας. Κι όμως, έχει πάψει να φαντάζει οξύμωρο, δεδομένου ότι ο ΠΑΟΚ έχει πλέον καθιερωθεί ως ο leader του ψηφιακού κόσμου στην Ελλάδα. Ο ΠΑΟΚ, που ήταν το Digital Brand of the Year για το 2019 και διατήρησε τον τίτλο του για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, κόντρα σε πολλούς και πολύ άξιους αντιπάλους. Digital Brand of the Year και για το 2020, λοιπόν! Και είμαστε πολύ περήφανοι γι’ αυτό.
Όπως περήφανοι είμαστε που το PAOK TV (Best Outstanding New Project) άλλαξε τα δεδομένα στον τηλεοπτικό χάρτη και που όλες οι δουλειές, οι οποίες μας κράτησαν στην κορυφή, αποτελούν δικές μας εμπνεύσεις και εκτελέσεις από την αρχή ως το τέλος. Για τον λόγο αυτό, θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τη διοίκηση του ΠΑΟΚ που μας παρέχει όλα τα εφόδια και την ελευθερία να δημιουργούμε ό,τι τρελό μας έρχεται στο μυαλό».
Παναγιώτης Αρωνιάδης, New Media Director, ΠΑΕ ΠΑΟΚ
«Στόχος να γίνει το Ertflix ακόμα πιο προσβάσιμο στον πολίτη»
«Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ, το Ertflix, δημιουργήθηκε με στόχο τις ανάγκες του σύγχρονου διαδικτυακού τηλεθεατή, να μπορεί, με στόχο, δηλαδή, να ψυχαγωγηθεί και να ενημερωθεί, από όποιο ψηφιακό μέσο διαθέτει, εύκολα, γρήγορα και δωρεάν. Είχαμε στα πλάνα μας τον επανασχεδιασμό της πλατφόρμας από τη νέα τηλεοπτική σεζόν. Όμως, η πανδημία μας έφερε αντιμέτωπους με ένα project-πρόκληση και ευκαιρία ταυτόχρονα, που έπρεπε να υλοποιηθεί μέσα σε δύο εβδομάδες, τον Μάρτιο του 2020. Και έτσι έγινε! Κερδίσαμε το στοίχημα με τον εαυτό μας. Αναβαθμίσαμε τις υβριδικές και τις διαδικτυακές υπηρεσίες μας και φέραμε την πλατφόρμα Ertflix σε κάθε σπίτι, σε κάθε συσκευή (κινητά, ταμπλέτες, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κ.λπ.). Δώσαμε στην πλατφόρμα μια εξ ολοκλήρου άλλη μορφή, ένα εντελώς νέο layout, αυτή τη φορά πιο προσιτό, πιο εύχρηστο, με ευκολία στην πλοήγηση, με πλούσιο περιεχόμενο που προσφέρεται δωρεάν. Ταινίες, σειρές, ντοκιμαντέρ, παιδικά, αθλητικά και πολλά άλλα που ανανεώνονται καθημερινά.
Με εφόδιο δύναμης αυτά τα βραβεία, ήδη έχουμε θέσει τον επόμενο στόχο μας, να γίνει η ψηφιακή πλατφόρμα Ertflix ακόμα πιο προσβάσιμη και πιο προσιτή στον πολίτη, με ακόμα μεγαλύτερη αξιοπιστία και ποιότητα εικόνας, και καλύτερο περιεχόμενο σε σχέση με τα ενδιαφέροντα, αλλά και τις τάσεις θέασης που προκύπτουν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα του Ertflix, στη Διοίκηση της ΕΡΤ, τους κριτές του διαγωνισμού και τον απλό πολίτη που “αγκάλιασε” το εγχείρημα αυτό και συνεχίζει να μας το ανταποδίδει».
Γιάννης Βουγιουκλάκης, CTO, ΕΡΤ ΑΕ