Ένα νέο δίκτυo media εγκαινίασε, νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Western Union για να προσφέρει στους διαφημιζομένους μια σύνδεση με ποικίλα, πολυπολιτισμικά κοινά. Συγκεκριμένα, το Western Union Media Network μπορεί να συνδέσει τους διαφημιζομένους με περισσότερους από 150 εκατ. καταναλωτές στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.

«Σκεφτείτε την πολυπολιτισμική αυθεντικότητα και τη δυνατότητα εντοπισμού διαφορετικών προφίλ των πελατών μας, αλλά δεν πρόκειται απλώς για το άνοιγμα μιας αφιλτράριστης εμπειρίας διαφημίσεων spam», λέει ο Chris Hammer, senior vice president, global digital product and commerce innovation στη Western Union.

Ο Hammer λέει ότι η Western Union επιτρέπει τη διαφήμιση μόνο σε brands που έχουν συγκεκριμένα χρήσιμα offerings για τη στόχευση των διαφημίσεων στην πελατειακή της βάση, πολλοί από τους οποίους δεν έχουν πολλές διακριτικές δαπάνες. Αυτή η προηγμένη επιλογή στόχευσης παρέχει στις μάρκες ένα μοναδικό κανάλι για την εξατομίκευση της εμπειρίας και της δέσμευσης των πελατών μέσω της πρόσβασης σε first-person δεδομένα συναλλαγών και insights. Το Western Union Media Network άρχισε, επίσης, να συνεργάζεται με την PubMatic νωρίτερα φέτος.

(Πηγή: MediaPost)