H εταιρεία, πιστή στη δέσμευσή της για συνεχή ανάπτυξη των γυναικών στο εργασιακό της περιβάλλον, υιοθετεί και στην Ελλάδα αυτό το κανάλι δράσης και επικοινωνίας. Η ιδέα του WBN αποτελεί μέρος της στρατηγικής του Diversity & Inclusion, αλλά και της επίσημης στρατηγικής της MetLife παγκοσμίως. Στις συναντήσεις των μελών του δικτύου WBN στην Ελλάδα βραβεύτηκαν γυναίκες της εταιρείας για αξιοσημείωτες επιτυχίες τους, ενώ παρουσιάστηκε έκθεση ζωγραφικής με έργα εργαζομένων. Η στρατηγική του WBN έχει ως στόχο τη διαρκή ανάπτυξη των γυναικών της εταιρείας μέσα από τη δημιουργία ευκαιριών.