Αποφάσεις υπέρ περισσότερο συμπεριληπτικών στρατηγικών influencer marketing έλαβαν κορυφαία brands, μεταξύ των οποίων τα Boots, Heineken, Johnson and Johnson, Costa και Coca-Cola. Οι διακρίσεις στο πεδίο του influencer marketing έχουν καταγραφεί εδώ και χρόνια και αφορούν το χάσμα των αμοιβών βάσει εθνότητας.

Έρευνα της SevenSix έδειξε ότι 57% των influencers αναφέρουν την εθνότητα ως παράγοντα που συμβάλλει στον καθορισμό της τιμής στις συνεργασίες με εταιρείες. Συνολικά 23 μεγάλοι διαφημιζόμενοι και 13 talent agencies και influencers εκφράζουν στήριξη στον ανανεωμένο κώδικα της ISBA που στοχεύει στο να αντιμετωπίσει το χάσμα αμοιβών και να βελτιώσει τη διαφορετικότητα στις ομάδες.

Οι 3 νέες αρχές είναι: Συμμαχία για την αντιμετώπιση των διακρίσεων στις αμοιβές, συμπεριλαμβανομένων όσων οφείλονται στη φυλή και το φύλο, Τακτική αξιολόγηση της διαφορετικότητας των ταλέντων με τα οποία συνεργάζονται και Πρωτοβουλίες για ενίσχυση της διαφορετικότητας στις δικές τους ομάδες marketing, με στόχο πραγματικά συμπεριληπτικές καμπάνιες.

(Πηγή: TheDrum)