Σε διοικητικές αλλαγές προχωρά η Bartle Bogle Hegarty, με τον Neil Munn, Global Chief Executive να αποχωρεί και την Annette King, Chief Executive του Publicis Groupe UK, να αναλαμβάνει Πρόεδρος του νέου παγκόσμιου ΔΣ της BBH. Το Publicis Groupe ανέφερε ότι επιθυμεί η BBH να δώσει μεγαλύτερη δύναμη στα χέρια των επικεφαλής του agency στις τοπικές αγορές, συνθέτοντας παράλληλα ένα νέο ΔΣ για τη «διατήρηση του global connectivity» μεταξύ των 7 γραφείων της BBH σε όλο τον κόσμο.

Το global board θα «συνεχίσει να drive τη δύναμη της δημιουργικότητας στις βασικές αγορές του agency» και θα αναζητά την ενίσχυση της συνεργασίας με άλλα τμήματα του Publicis Groupe, όπως το digital transformation business Sapient και το data τμήμα Epsilon. Δεν θα υπάρξει αντικατάσταση του Munn όταν αποχωρήσει στο τέλος του έτους, μετά από 15 χρόνια συνεργασίας με το agency, 7 εκ των οποίων ως global CEO.

Αντ’ αυτού, η King θα ηγηθεί του νέου 8μελούς διεθνούς ΔΣ, σε συνεργασία με τον Joakim (Jab) Borgström, Worldwide Chief Creative Officer της BBH. Τα υπόλοιπα μέλη του συμβουλίου είναι οι Karen Martin, Chief Executive της BBH London, Amani Duncan, President της BBH USA, Arto Hampartsoumian, Μanaging Partner και Executive Chairman της Publicis Groupe China, Christine Ng, Chairwoman των BBH Singapore και China, Sid Tuli, Managing Director της BBH Singapore, Adam Arnold, Global Chief Marketing Officer της BBH. (Πηγή: Campaign)