Απονεμήθηκαν χθες βράδυ σε μια λαμπρή Τελετή στο Μουσείου Οίνου τα Digital Media Awards’19, αναδεικνύοντας για 6η συνεχή χρονιά τις βέλτιστες πρακτικές στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων. Τις συμμετοχές έκρινε Επιτροπή αποτελούμενη από 28 experts των Digital Media με Πρόεδρο τον Michael Iskas, Global President της The Story Lab και Board Director της Gleam Futures, ο οποίος τόνισε τη δημιουργικότητα και έμπνευση που είδε στα βραβεία της ελληνικής αγοράς.

Οι μεγάλες διακρίσεις
Τον τίτλο του Digital Agency of The Year σήκωσε η Tempo OMD Hellas, η οποία λαμβάνει τη συγκεκριμένη διάκριση για 3η συνεχόμενη χρονιά. Digital Publication of The Year αναδείχθηκε το neolaia.gr της Hangover Media, ενώ Digital Brand of The Year αναδείχθηκε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Τα Platinum βραβεία της βραδιάς απέσπασαν η Hangover Media και το neolaia.gr στην κατηγορία Ανάπτυξη & Διαχείριση Περιεχομένου για το έργο «φοιτητικές εκλογές 2018», η Phaistos Networks-glomex στην κατηγορία Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη με το έργο «glomex-νέο premium Β2Β video οικοσύστημα», η Mindshare στην κατηγορία Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing με το έργο «COSMOTE – Robogirl – η ταινία» και η Tempo OMD Hellas στην κατηγορία Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους με το έργο «Misko Χρυσή Σειρά».

Αξίζει να σημειωθεί ότι τη λίστα των εταιρειών με τα περισσότερα βραβεία της διοργάνωσης ολοκληρώνουν οι εταιρείες Mindshare, Pixual, Πλαίσιο και Lidl Hellas, ενώ, ήταν χαρακτηριστική των νέων τάσεων που αναδύονται στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων, η σημαντική παρουσία γενικότερα των διαφημιζόμενων στη λίστα με τους βραβευθέντες.

Τελετή σε ρυθμούς…εκλογών
Παρουσιαστής της βραδιάς ήταν και φέτος ο χαρισματικός Παναγιώτης Χατζηδάκης, ο οποίος καλωσόρισε τα στελέχη στον καλαίσθητο εξωτερικό χώρο του Μουσείου Οίνου. Στο πνεύμα των ημερών, ο Π. Χατζηδάκης έδωσε προεκλογικό ρυθμό στην παρουσίαση, καλώντας από το βήμα τους παρευρισκόμενους να πανηγυρίσουν για τα βραβεία και τους νικητές. Η βραδιά ολοκληρώθηκε με φαγητό, ποτό και networking σε μια όμορφη καλοκαιρινή βραδιά.

«Φεύγω γεμάτος έμπνευση»
Αποτιμώντας την εμπειρία των Digital Media Awards’19 και το επίπεδο των συμμετοχών, ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Michael Iskas, δήλωσε εντυπωσιασμένος: «ήταν τιμή μου που ηγήθηκα της Κριτικής Επιτροπής των DIME Awards 2019 και είμαι εντυπωσιασμένος από την ποιότητα όλων των έργων που βραβεύθηκαν.

Ήθελα να συμμετέχω στη διαδικασία των DIME 2019 για να εκτεθώ στις καλύτερες ιδέες και ταλαντούχους ανθρώπους στους τομείς των ψηφιακών μέσων, της διανομής περιεχομένου και της καινοτομίας marketing στην Ελλάδα, και φεύγω γεμάτος έμπνευση».

Τόνισε επίσης ότι η Κριτική Επιτροπή είχε θέσει ως στόχο από την αρχή να αναζητήσει το δυνατό storytelling που κερδίζει τα κοινά στην ψηφιακή οικονομία: «Το βρήκαμε όχι μόνον στα έργα αυτά καθαυτά, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν σε εξαιρετικά δομημένες συμμετοχές». Έδωσε, τέλος, τα θερμά του συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές, υπογραμμίζοντας ότι ήταν όλες άξιες βραβεύσεις.

Νίκος Σύμπουρας, Tempo OMD Hellas: «Κουλτούρα δημιουργικότητας & συνεργασίας»
Ο CEO της Tempo OMD Hellas, Νίκος Σύμπουρας, σχολίασε τη μεγάλη επιτυχία της εταιρείας στη διοργάνωση: «Η για τρίτη συνεχή χρονιά ανάδειξη της Tempo OMD σε Digital Agency of the Year στα DIME Awards, είναι αποτέλεσμα συστηματικής επένδυσης στην ανάπτυξη των digital services, μιας εδραιωμένης πλέον κουλτούρας δημιουργικότητας και της στενής συνεργασίας με τους πελάτες μας. Πάνω απ’ όλα όμως, είναι αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς των ανθρώπων μας, που προσπαθούν καθημερινά για το κάτι παραπάνω, με αγάπη για τη δουλειά τους και τα brands που εξυπηρετούν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν στην υπέροχη ομάδα της Tempo OMD, στους πελάτες μας που μας πιστεύουν, μας εμπνέουν και μας κινητοποιούν διαρκώς και στους συνεργάτες μας στα Μέσα που είναι πάντα εκεί για να στηρίζουν τις προσπάθειες μας».

Hangover Media: «Εστιάσαμε σε αναγνώστες και διαφημιζόμενους»
Σχολιάζοντας τις διακρίσεις της Hangover Media και του neolaia.gr, οι συνιδρυτές Γιώργος Γκριτζάλας και Νικόλας Μπαρδάκης, ανέφεραν:

Γιώργος Γκριτζάλας: «Σε μία εποχή που η αγορά των publishers αντιμετωπίζει πολλές και διαφορετικές προκλήσεις, εμείς σαν Hangover Media εστιάσαμε στην ικανοποίηση των δύο διαφορετικών κοινών της κάθε ιστοσελίδας: τους αναγνώστες μας και τους διαφημιζόμενους, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Για τους πρώτους, εστιάσαμε στο πρωτογενές περιεχόμενο και το ρεπορτάζ, όπου ο θεσμός των DIME μας επιβράβευσε με το Platinum Award στην κατηγορία και για τους δεύτερους, αποφασίσαμε να διαφοροποιηθούμε από την υπόλοιπη αγορά και αναπτύξαμε μία mobile εφαρμογή με αρκετές λειτουργίες ιδιαίτερα χρήσιμη για τους φοιτητές, δημιουργώντας παράλληλα, ένα νέο, location-based διαφημιστικό κανάλι για τους πελάτες μας».

Νικόλας Μπαρδάκης: «12 χρόνια μετά την ίδρυση του neolaia.gr, φτάσαμε να είμαστε το Digital Publication of the Year, διακριθέντες ανάμεσα σε πολλά, καταξιωμένα και μεγάλα publications. Είναι τιμή και χαρά μας, που η δουλειά και η προσπάθειά μας αναγνωρίζεται από τον κλάδο σε ένα τόσο σημαντικό θεσμό.Ευχαριστούμε την κριτική επιτροπή».

Παναγιώτης Αρωνιάδης, ΠΑΕ ΠΑΟΚ: «Ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά ένα brand»
Τις πολλές διακρίσεις του ΠΑΟΚ σχολίασε μέσω μηνύματος ο Παναγιώτης Αρωνιάδης, καθώς επαγγελματικές υποχρεώσεις τον κράτησαν μακριά από την τελετή απονομής: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ για μια υπέροχη βραδιά στην οποία δυστυχώς δεν μπόρεσα να παρευρεθώ και η οποία κλείνει ιδανικά για εμάς, όπως και η χρονιά που πέρασε.

Ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά ένα brand. Είναι μια ομάδα, μια οικογένεια που τολμά, σκέφτεται, πειραματίζεται, σπάει στερεότυπα και δημιουργεί πρωτογενές και πρωτότυπο περιεχόμενο, μια νέα τάξη πραγμάτων στο ελληνικό ποδόσφαιρο και τα media και επιμένει σε πείσμα της προχειρότητας της εποχής να επενδύει στην ποιότητα. Ευχαριστώ την οικογένεια Σαββίδη και την διοίκηση για τη στήριξη και φυσικά όλους τους συνεργάτες».

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των βραβείων www.digitalmediaawards.gr, προκειμένου να δείτε το video της εκδήλωσης, τους νικητές των βραβείων, και περισσότερες φωτογραφίες.