Σε άκρως εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκαν για 4η χρονιά τα Digital Media Awards 2017, συγκεντρώνοντας τους καλύτερους των Ψηφιακών Μέσων σε μια διοργάνωση. Μεγάλοι νικητές της βραδιάς αναδείχθηκαν η Tempo OMD Hellas και το gazzetta.gr της Liquid Media, αποσπώντας τις διακρίσεις «Digital Media Agency of the Year» και «Digital Publication of the Year» αντίστοιχα.

Με στόχο να αναδείξει και να επιβραβεύσει τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα, το Marketing Week της BOUSSIAS διοργάνωσε για τέταρτη συνεχή χρονιά τα Digital Media Awards 2017. H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την τελετή απονομής των βραβείων, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Μαΐου στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, έδειξαν ξεκάθαρα την ανάγκη της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση, η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας, καθώς και το κίνητρο της επιβράβευσης. Στην τελετή απονομής, η οποία ξεκίνησε με ένα σύγχρονο dance act που ξεσήκωσε τους παρευρισκόμενους και με τον παρουσιαστή Παναγιώτη Χατζηδάκη να μεταδίδει live την έναρξη μέσω Facebook, παρευρέθηκαν περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη και βραβεύθηκαν τα έργα και οι πρωτοβουλίες που διακρίθηκαν από την αρμόδια Κριτική Επιτροπή των βραβείων, μέσω αδιάβλητης διαδικασίας.

Ο ενθουσιασμός των στελεχών που ανέβηκαν στη σκηνή να παραλάβουν τα βραβεία τους ήταν έκδηλος, ενώ το χιούμορ δεν έλειψε από τις ευχαριστήριες δηλώσεις. Χαιρετισμό απηύθυναν ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής καθ. Σέργιος Δημητριάδης και ο Θωμάς Σιωζόπουλος, Αντιπρόεδρος του ΔΣ της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου. Έκπληξη της βραδιάς αποτέλεσαν τα δύο κορυφαία βραβεία, Media Publication of the Year, το οποίο απέσπασε το gazzetta.gr, και Media Agency of the Year, το οποίο απέσπασε η εταιρεία Tempo OMD Hellas. Τα συγκεκριμένα βραβεία απονεμήθηκαν για πρώτη φορά στα 4 χρόνια της διοργάνωσης. Επίσης, απονεμήθηκαν για πρώτη φορά και Platinum βραβεία, στην υποψηφιότητα εκείνη της κάθε ενότητας, η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες της συγκεκριμένης ενότητας. Τα 4 Platinum βραβεία απέσπασαν: το Vice Greece για την Ανάπτυξη & Διαχείριση Περιεχομένου, το I like recipes για την Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη, το Jeremy_Greecing powered by Wind για την Ψηφιακή Επικοινωνία & Μarketing, και τα Public στην ενότητα Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους.

Κριτική Επιτροπή
Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής της φετινής διοργάνωσης ήταν ο Δρ. Σέργιος Δημητριάδης, Αναπληρωτής καθηγητής, τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Την Κριτική Επιτροπή αποτέλεσαν οι: Νάσος Ευσταθιάδης, Head of Digital Services, Μindshare, Κώστας Αργυρός, Δημοσιογράφος, Σεναριογράφος, Παρουσιαστής της σειράς ντοκιμαντέρ «28 Φορές Ευρώπη-28Europe», Αγγελική Βούλγαρη, Γενική Διευθύντρια, MEC, Αγγελική Γιαννοπούλου, Client Service Director, Aegis Media (Carat), Σωτήρης Δανέζης, Παραγωγός ντοκιμαντέρ, Πολεμικός ανταποκριτής, Γεωργία Ζαχαράκη, Digital Strategy & Innovation Director, Tempo-OMD Athens, Aνδρέας Θεοδωρακόπουλος, Owner Kickad, Καθηγητής & Συγγραφέας, Ξένια Κούρτογλου, Founder and Managing Partner Focus Bari, Co-founder e-satisfaction, Υβέτ Κοσμετάτου, Marketing Director, Vodafone, Θεόφιλος Κωτσίδης, Media & Digital Strategist, Founder Oyster Hellas, Δημήτρης Μανιάτης, Head of Reprise Media Athens, Πάνος Μήλιας, Digital Media Manager, Nestle, Φραγκίσκος Μονογυιός, Chief Commercial Officer, Adweb, Νικόλαος Μπαρδάκης, Business Development Director, Hangover Media, Πάνος Μπάσιος, Head of performance marketing, Digital Media & Analytics, ΟΠΑΠ Α.Ε., Μάριος Νόττας, Head, Grad Pgm: Quality Journalism and New Technologies, M.A., Εuropean Communication Institute, Αντώνης Πασσάς, CEO, Publicis One Greece, Κωνσταντίνος Πενλίδης, Digital Designer, Co-Founder, Digitized Conference, Ανδρέας Στάιος, Digital Director, Universal Media, Εύα Χριστοπούλου, Marketing Director, TDG, Θωμάς Σιωζόπουλος, Αντιπρόεδρος, ENEΔ, Αντώνης Μελαχροινός, Co-Founder – Creative Director, Wedia, Dr. Ευάγγελος Μουστάκας, Καθηγητής, Middlesex University in Dubai, UAE, CEO, Alpha Media Digital Communications, KSA.

«Τα DIME μπορούν πλέον να θεωρούνται θεσμός»
Ο Δρ. Σέργιος Δημητριάδης, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής της φετινής διοργάνωσης, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην αύξηση των υποψηφιοτήτων και στις δύο καινοτομίες των DIME 2017, δηλαδή τη θέσπιση του Platinum Award και των διακρίσεων Digital Media Agency of The Year και Digital Publication of The Year. Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Τα DIME μπορούν να θεωρούνται πλέον θεσμός σε μια αγορά που έχει την ιδιαιτερότητα να συγκεντρώνει υποψηφιότητες από publishers, media και μέσω αυτών και από brands. Θα ήθελα να σας μεταφέρω μια φράση του CEO ενός digital agency της Αμερικής, ο οποίος περιέγραψε πολύ καλά τις αλλαγές που συντελούνται στο ψηφιακό οικοσύστημα. Είπε λοιπόν ότι τα brands έχουν πια την τάση να γίνονται publishers, μέσω του content που δημιουργούν, οι publishers τείνουν να γίνουν agencies, καθώς δουλεύουν όλο και περισσότερο το native και αναπτύσσουν in house την απαραίτητη τεχνογνωσία, ενώ τα agencies μετασχηματίζονται σε tech companies, το οποίο εξηγείται από τις πολλές δυνατότητες της τεχνολογίας και από τη σύγκλιση του digital με το physical. Σε αυτό λοιπόν το οικοσύστημα, θα ήθελα να τονίσω ότι στα φετινά DIME είχαμε περισσότερες υποψηφιότητες από πέρυσι, περίπου 300 συνολικά από 60 εταιρείες, αλλά και μεγαλύτερη Κριτική Επιτροπή. Παρά τις περισσότερες υποψηφιότητες δόθηκαν λιγότερα βραβεία σε σχέση με πέρυσι, πιθανόν γιατί ο θεσμός ωριμάζει, η Κριτική Επιτροπή μπορεί να ήταν λίγο πιο απαιτητική και επίσης αυτό που οι διοργανωτές έχουν σωστά υιοθετήσει είναι ότι δεν δίνεται συστηματικά Gold, Silver, Bronze βραβείο σε κάθε κατηγορία, αν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποψηφιότητες».


«Fact checkers κατά των ψευδών ειδήσεων»
Χαιρετισμό απηύθυνε και ο Θωμάς Σιωζόπουλος, Αντιπρόεδρος του ΔΣ της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ), αναφερόμενος στα νέα βήματα που ετοιμάζει η Ένωση για τη στήριξη του ελληνικού διαδικτύου: «Τα δύο καινούρια πράγματα που σκεφτόμαστε να κάνουμε φέτος ως ΕΝΕΔ, είναι να χρησιμοποιήσουμε τον Κώδικα Δεοντολογίας που έχουμε φτιάξει, παράλληλα με έναν fact checker. Ένα μεγάλο πρόβλημα της αγοράς του ελληνικού διαδικτύου είναι οι ανέλεγκτες αναρτήσεις, τα ψέματα και γενικά ο χαοτικός τομέας των ειδήσεων που διακινείται στο internet. Τα fact checkers θα δώσουν στα ελληνικά sites κάποια δόση αξιοπιστίας για να μπορούν να διαφοροποιηθούν από το Google και το Facebook, που εδώ που τα λέμε μας κλέβουν το ψωμί. Η αγορά δεινοπαθεί. Το Lobby προς την κυβέρνηση για να μας προστατέψει λίγο φορολογικά απέναντι σε Google και Facebook είναι ένα από τα μεγάλα καθήκοντά μας, καθώς το internet για να εξελιχθεί θέλει funding. Κλείνοντας θα ήθελα να πω ότι ένα άλλο θέμα το οποίο έχει πάρα πολύ ισχυρή επίδραση στη ζωή μας είναι το πώς εξελίσσεται το δημοσιογραφικό επάγγελμα. Γι’ αυτόν τον λόγο, η ΕΝΕΔ σκοπεύει να διοργανώσει άμεσα ένα συνέδριο για το μέλλον της δημοσιογραφίας».

«Η ανάπτυξη καλού πρωτογενούς περιεχομένου, αντίμετρο στην υπερσυγκέντρωση της διαφημιστικής δαπάνης»
Οδυσσέας Ντότσικας, Founder & Managing Director, TDG
«Τα DIME έχουν καθιερωθεί πλέον ως ο θεσμός που βραβεύει την αριστεία εκεί που υπάρχει η μεγαλύτερη ανάγκη αναγνώρισης: στους τοπικούς εκδότες και δημιουργούς περιεχομένου που δημιουργούν υπεραξία για brands και καταναλωτές. Στην εποχή του commoditization και της αυτοματοποίησης, η ανάπτυξη καλού πρωτογενούς περιεχομένου μπορεί να φαντάζει ρομαντική, αλλά είναι το μόνο ουσιαστικό αντίμετρο στην υπερσυγκέντρωση της διαφημιστικής δαπάνης σε λίγους διεθνείς παίκτες και η μόνη άμυνα στο φαινόμενο των fake news».

«Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΑΥΤΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ»
«Η “ορθόδοξη” τοποθέτησή μου θα ήταν ότι η διάκριση αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα συστηματικής προσπάθειας και συνεχούς επένδυσης σε ανθρώπους, εκπαίδευση και τεχνολογίες. Και έτσι είναι. Πίσω από αυτό όμως βρίσκεται κάτι πιο σημαντικό: άνθρωποι, συνάδελφοι στην ομάδα μας που δουλεύουν σκληρά και με αγάπη για αυτό που κάνουν, που χτίζουν ανοιχτές σχέσεις με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας στα Μέσα. Και αντίστοιχα στην πλευρά των πελατών, αλλά και των συνεργατών μας, άνθρωποι που εμπιστεύονται, που τολμούν, που είναι ανοιχτοί στο να δουλεύουμε ως μια ομάδα. Τους ευχαριστώ όλους από καρδιάς που μας τιμούν με τη συνεργασία τους και μας δίνουν τη δυνατότητα να διακριθούμε. Η βράβευση όμως αυτή εκτός από αναγνώριση αποτελεί και σημαντικό κίνητρο για τη συνέχεια. Να συνεχίσουμε με αμείωτη ένταση την προσπάθεια μας, τις απαραίτητες επενδύσεις, με στόχο τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας – και ειδικά του Digital -, ώστε να γινόμαστε κάθε μέρα και πιο χρήσιμοι στην ανάπτυξη του business των πελατών μας».
Νίκος Σύμπουρας, CEO, Tempo OMD HELLAS

«ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΜΕΡΑΚΙ»
 «Η διάκριση αυτή, που συμπίπτει με την επέτειο των 9 χρόνων λειτουργίας του gazzetta.gr, έρχεται να επιβεβαιώσει την κυριαρχία του ως το κορυφαίο αθλητικό digital brand στην Ελλάδα, αλλά και να επιβραβεύσει τους κόπους όλων των συνεργατών που εργάζονται 24 ώρες το 24ώρο και 365 μέρες τον χρόνο για να δημιουργήσουν ένα “προϊόν” τόσο υψηλών προδιαγραφών. Το gazzetta.gr έχει καταφέρει να καθιερωθεί στην συνείδηση του αναγνωστικού κοινού ως ο απολυτός προορισμός ενημέρωσης, ανεξάρτητα από προτιμήσεις ομάδας, για όλα τα αθλητικά γεγονότα, παγκόσμια και εγχώρια. Δεν είναι τυχαίο ότι στη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, το gazzetta.gr ήταν το μοναδικό -μη τηλεοπτικό- μέσο στη χώρα μας, με απεσταλμένους σε όλα τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα: Final 4 της Euroleague, τελικούς και στο All Star Game του ΝΒΑ, Euro Γαλλίας, Προολυμπιακό Τουρνουά μπάσκετ στο Τορίνο και Ολυμπιακοί Αγώνες Ρίο. Ταυτόχρονα, το site καλύπτει θέματα επικαιρότητας, πρωτογενούς ειδησεογραφίας, αυτοκίνητου, life style και city life, μέσα από τις ενότητες +PLUS.gr, inMotion και Entertainment, με τα microsites αυτά να δίνουν στο gazzetta.gr τον χαρακτήρα ενός ολοκληρωμένου portal. Έχοντας πάνω από 5.000.000 μοναδικούς χρήστες, 193.000.000 pageviews και με 435.000 followers στο Facebook, το gazzetta.gr καλύπτει όλο το φάσμα των κοινών σε κάθε ηλικιακό group, έχοντας παράλληλα και ένα σημαντικό ποσοστό γυναικείου αναγνωστικού κοινού. Η φετινή βράβευση μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε με ακόμα μεγαλύτερο πάθος και μεράκι, για να παραμείνουμε στην κορυφή για τα επόμενα χρόνια!»
Τάκης Γεωργόπουλος, Γενικός Διευθυντής, Liquid Media

«ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ»
«Το Vice Greece έχει συνηθίσει να παίρνει βραβεία. Στα Digital Media Awards 2017, κατέκτησε το πλατινένιο βραβείο στην κατηγορία Ανάπτυξη & Διαχείριση Περιεχομένου και χρυσό στην κατηγορία Best Original Reporting για το άρθρο “Πέρασα Δύο Μήνες στα Γραφεία μιας Οργάνωσης του Αρτέμη Σώρρα”. Κατέκτησε επίσης άλλα δυο χρυσά, ένα στην κατηγορία Best Editorial-Best Column, για τη στήλη “My Prison Diary” και άλλο ένα στην κατηγορία Best Only Web/Mobile Video Series, για τη σειρά βίντεο “Greekology”. Ποτέ άλλοτε δεν ήταν πιο αναγκαία η επένδυση των Μέσων Ενημέρωσης στην παραγωγή πρωτογενούς και ποιοτικού περιεχομένου. Οι συνθήκες που επικρατούν στη χώρα, στα ΜΜΕ και στην κοινωνία το απαιτούν. Οι αλλαγές στα Μέσα παγκοσμίως καθιστούν αναγκαία την επιστροφή στην υψηλού επιπέδου δημοσιογραφία και στην παραγωγή premium περιεχομένου. Τα βραβεία που έλαβε το Vice Greece, αλλά και συνολικά οι διακρίσεις που έχουμε λάβει τελευταία τρία χρόνια, εντός κι εκτός Ελλάδας, είναι μια σημαντική επιβράβευση για την προσπάθεια, την όρεξη και το “μεράκι” όλων μας. Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι πως θα συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό».
Marco Struecker, Managing Director, Vice – South Eastern Europe

«Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΑΥΤΗ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ»
«Σε μία κατηγορία όπου υπήρχαν πολλές και σημαντικές υποψηφιότητες, το να κερδίζεις το Platinum βραβείο σε “χορταίνει” από ικανοποίηση και σε “φουσκώνει” από υπερηφάνια! Το iLike.Recipes δημιουργήθηκε με αγάπη για όλους τους λάτρεις του καλού φαγητού και η συνταγή δεν έτυχε… αλλά πέτυχε! Η μαγειρική μετατρέπει το φαγητό από ανάγκη σε απόλαυση, το iLike.Recipes δεν είναι άλλο ένα site μαγειρικής αλλά η μαγειρική και όλα της τα μυστικά (αυτά που λέμε… tips) σε ένα site. Στο iLike.Recipes θα βρείτε συνταγές κατηγοριοποιημένες ανάλογα με τα υλικά τους και το είδος τους, αλλά και συνταγές που μοιράζονται μαζί μας οι χρήστες, γιατί η μαγειρική είναι τρόπος επικοινωνίας, έκφρασης της αγάπης, αλλά και της φιλοδοξίας μας. Προσφέρεις νοστιμιά… “κερδίζεις χειροκρότημα”. Προσεγγίζουμε τους λάτρεις της μαγειρικής σε digital επίπεδο, μέσα από τον υπολογιστή τους, το κινητό ή το tablet τους, γιατί το design είναι έτσι φτιαγμένο ώστε να προσαρμόζεται σωστά σε κάθε οθόνη, προσφέροντας στους χρήστες την καλύτερη δυνατή εμπειρία σε πολλές ή λίγες ίντσες. Αυτή η τόσο σημαντική διάκριση, “μας παρέχει τα καλύτερα υλικά για νέες συνταγές… επιτυχίας!” iLike.Recipes και το γευστικό μας ταξίδι συνεχίζεται!»
Νίκος Κανέλλης, Founder, iLike.Recipes

«Η WIND ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ»
«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι στη Wind για τη διάκρισή μας με Platinum Award στην κατηγορία Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing για την καμπάνια Jeremy_Greecing. Το project αυτό ξεκίνησε ως πειραματισμός και κατέληξε να είναι η απόδειξη ότι η Wind τολμάει να υλοποιήσει καινοτόμες καμπάνιες. Ως απόδειξη αυτού, η εταιρεία ήταν η πρώτη στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών που συνεργάστηκε με YouTubers για να δημιουργήσει branded content. Η καμπάνια αυτή, η οποία είχε ως στόχο να προωθήσει το αναπτυγμένο 4G Δίκτυο της Wind με native τρόπο, αγαπήθηκε ιδιαίτερα από το κοινό του YouTube, αποσπώντας μέχρι στιγμής περισσότερα από 5 εκατομμύρια views, ενώ παράλληλα προκάλεσε υψηλό engagement με τους subscribers του καναλιού μας στο YouTube! Δέσμευσή μας είναι να συνεχίσουμε την ανοδική πορεία με ακόμα περισσότερες πρωτοποριακές καμπάνιες που θα κάνουν για ακόμα μία φορά τη διαφορά!»
Βανέσσα Παρασκευοπούλου, Digital Marketing Specialist, Wind HELLAS

«ΤΑ PUBLIC ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
«Είμαστε υπερήφανοι και σας ευχαριστούμε για το Platimum Award στα Digital Media Awards 2017. Μας τιμά και μας επιβραβεύει για την πολύ ισχυρή παρουσία μας στο διαδίκτυο, τη βέλτιστη χρήση των social media και το άριστο user experience για τους επισκέπτες μας στο Facebook. Αυτός είναι ο τρόπος μας για να ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή με όλους όσους μας τιμούν με την προτίμησή τους. Πιο συγκεκριμένα: Το 2016 σχεδιάσαμε και στείλαμε πάνω από 250 email campaigns με νέα, εμπορικές προσφορές αλλά και με προσωποποιημένο περιεχόμενο, πετυχαίνοντας διάδραση και εξαιρετικά αποτελέσματα. Λαμβάνοντας υπόψη την αύξηση των προσωπικών ιστολογίων, την αγάπη του κοινού για την online ενημέρωση, καθώς και την ανάγκη καλύτερης προβολής του πλούσιου προγράμματος εκδηλώσεων των Public, αναπτύξαμε ακόμη περισσότερο την παρουσία μας στο διαδίκτυο με το Public Blog, το οποίο καταφέρνει κάθε μήνα από το 2014 να αυξάνει τους επισκέπτες του. Τέλος, το βραβείο για Best Effectiveness Campaign για την Black Friday, που τα καταστήματα Public έφεραν για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ολοκληρώνει με τον ιδανικό τρόπο την προσπάθειά μας κι αυτή την πρωτοποριακή κίνηση, που εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική που ακολουθεί η εταιρεία τα τελευταία χρόνια για προσφορά της μεγαλύτερης ποικιλίας προϊόντων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, στις καλύτερες τιμές».
Ιπποκράτης Κουρκούμπας, Διευθυντής Marketing , Public