Αποκλειστική έρευνα του CMO Council
Τη δέσμευσή τους να αποτελέσουν ενεργούς παράγοντες ανάπτυξης και μετάδοσης τεχνολογιών marketing και ψηφιακών δεξιοτήτων εκφράζουν chief marketers από όλον τον κόσμο, θέτοντας στην κορυφή της ατζέντας την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών go-to-market.

Αυτό προκύπτει από την τελευταία έρευνα CMO Council 2019 Outlook and Intentions που εξασφάλισε αποκλειστικά το Daily Fax, η οποία συγκέντρωσε insights στις αρχές του έτους από περισσότερα από 100 μέλη ΔΣ από 7 περιοχές: Βόρειος Αμερική, Ευρώπη, APAC, MENA, Ινδία, Υποσαχάρια Αφρική και Λατινική Αμερική. Ως βασικές προτεραιότητες αναδείχθηκαν οι εξής:

1. Η αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων και της go-to-market στρατηγικής: ενίσχυση των ικανοτήτων, διαδικασιών και τεχνολογιών για την επίτευξη ανάπτυξης εσόδων, αλλά και σχέσεων με τους πελάτες.
2. Υπέρβαση εμποδίων για την αξιοποίηση τεχνολογιών marketing: προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού με ενδυνάμωση των δεξιοτήτων εσωτερικά και έμφαση στην ποιότητα των data.
3. Εξεύρεση εξυπνότερων τρόπων για αποτελεσματική ευθυγράμμιση και συνεργασία με στόχο πιο πλούσια customer insights.
4. Ανάπτυξη της ικανότητας της ομάδας marketing να υπερβαίνει τυχόν ελλείματα στο digital και να βελτιώνει τις επιδόσεις του δυναμικού.

Ολόκληρη η έρευνα θα δημοσιευθεί σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.