Πρόκειται για προϊόντα ειδικά σχεδιασμένα για τις διατροφικές ανάγκες των νηπίων και παιδιών προσχολικής ηλικίας και τα οποία είναι διαθέσιμα στα ψυγεία όλων των μεγάλων αλυσίδων super market. H κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι ότι κάθε παιδί είναι μοναδικό και το ίδιο πρέπει να είναι και το γάλα του. Μεγαλώνοντας παρέα με το παιδί του, κάθε γονιός μπορεί να εντοπίζει τα στοιχεία που το κάνουν μοναδικό και να το στηρίζει, ώστε να εξελιχθεί σε έναν ξεχωριστό άνθρωπο.

Κεντρικό asset της καμπάνιας είναι ένα digital video, όπου η Μυρτώ και ο Οδυσσέας έδειξαν πώς η αγάπη τους για το καράτε τούς έφερε ακόμα πιο κοντά. Το narrative προβάλλεται μέσα από το digital video και social media assets. Την παραγωγή της ταινίας έκανε η Stefi, σε σκηνοθεσία της Στέλλας Σερέφογλου, ενώ τον σχεδιασμό του πλάνου Μέσων ανέλαβε η Zenith του Publicis Groupe.