Στη δημοσιότητα δόθηκαν τα αποτελέσματα της digital καμπάνιας, την οποία δημιούργησε η ZonePage Digital Agency για τον όμιλο Ιατρικού Αθηνών, με τίτλο «Test your Negativity». Στόχος της καμπάνιας ήταν να ενημερώσει το κοινό για τη δυνατότητα διεξαγωγής διαγνωστικού ελέγχου για τον ιό Sars-Cov2.

Η ZonePage ανέλαβε την υλοποίηση της καμπάνιας ενημέρωσης σε επίπεδο concept, slogan, δημιουργικού και performance, η οποία έτρεξε στην Google (Google Search και Google Display) από τον Ιούλιο μέχρι τον Οκτώβριο του 2021. H καμπάνια πέτυχε αύξηση της επισκεψιμότητας του site κατά 475% και προσέλκυσε πάνω από 1,3 εκατ. χρήστες την περίοδο προβολής της.

Οι προβολές σελίδων του site ξεπέρασαν συνολικά τα 3,4 εκατομμύρια, ενώ ο μέσος χρόνος παραμονής των χρηστών στο site ήταν μεγαλύτερος από 2 λεπτά. Παράλληλα, οι Google διαφημίσεις εμφανίστηκαν 20.520.173 φορές σε περισσότερους από 280.000 χιλιάδες χρήστες, πετυχαίνοντας 323.817 clicks και 15.121 conversions.