Η Τouchpoint Strategies ανέλαβε για λογαριασμό της LG Electronics, την υλοποίηση της digital επικοινωνίας με σκοπό το λανσάρισμα της νέας OLED CX ΤV 48”, στην Ελλάδα. Μέσα από μια multichannel επικοινωνία και με τη βοήθεια τριών gamers, η OLED CX 48” παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά με το σύνθημα «Παίξε Δυνατά». Ο Panos Dent, o W1ndz και ο Giannuba22 μοιράστηκαν στα social κανάλια τους τη δική τους gaming εμπειρία με την OLED CX 48’’, συγκεντρώνοντας περισσότερα από δύο εκατομμύρια impressions μέσα σε μόλις μία εβδομάδα. Η νέα τηλεόραση της LG, χάρη στα αυτοφωτιζόμενα pixels, υπόσχεται ασυναγώνιστη ποιότητα οθόνης, απόλυτο μαύρο και έντονες αντιθέσεις.