Η Mazda Autoone, μέλος του ομίλου Συγγελίδη, εδώ και λίγους μήνες έχει ξεκινήσει συνεργασία με τον Έλληνο-Ιάπωνα σεφ Σωτήρη Κοντιζά. Στο πλαίσιο αυτό, και σε συνεργασία με τη διαφημιστική White ad & Purple Εvents, δημιουργήθηκαν βίντεο-ιστορίες που προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και είναι εμπνευσμένα από τη ζωή, την καθημερινότητα και τις συνήθειες του γνωστού σεφ και τον συνδέουν με την αγαπημένη του ιαπωνική μάρκα αυτοκινήτων.

Το πρώτο βίντεο, που σηματοδότησε την έναρξη της συνεργασίας, αφορούσε το roadster MX-5 και διηγούταν τις παιδικές αναμνήσεις του Σ. Κοντιζά που ήταν άρρηκτα συνδεδεμένες με τη Mazda. To βίντεο απέσπασε την ευρεία αποδοχή του κοινού με πολλαπλές θεάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, η διαδικτυακή καμπάνια «Once a Mazda, Always a Mazda» πέρασε το απαραίτητο στάδιο αξιολόγησης και αναρτήθηκε στο «Ads of the World», τη μεγαλύτερη βιβλιοθήκη διαφημίσεων και δημιουργικών εργασιών στον κόσμο.

Το «Once a Mazda, always a Mazda» θα βρίσκεται για τις επόμενες ημέρες στην κεντρική σελίδα του Ads of the Word, παράλληλα με τη μόνιμη παρουσία του στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Τη σκηνοθεσία και παραγωγή ανέλαβε η εταιρεία 365film / Θοδωρής Τζάρτος, ενώ Διευθυντής Φωτογραφίας ήταν ο Σταύρος Τσιρλίδης.