Τη νέα digital καµπάνια του πολυκαταστήµατος Κανελλόπουλος, στη Θεσσαλονίκη, το οποίο φιλοξενεί επώνυµα brands σε ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ, καλλυντικά και αρώµατα, υλοποίησε η 3ds.

Η νέα στρατηγική της 3ds βασίζεται σε Google, social media και email marketing καµπάνιες, οι οποίες έχουν σκοπό, σύµφωνα µε σχετική ανακοίνωση, να αυξήσουν την επισκεψιµότητα και τις πωλήσεις της εταιρείας.

Η καµπάνια χαρακτηρίζεται από έντονα δηµιουργικά και call-to-action λεκτικά, µε στόχο, όπως αναφέρεται, να επεκτείνουν την εµβληµατικότητα των brands και να εναρµονίζονται µε την υπάρχουσα εταιρική ταυτότητα του πολυκαταστήµατος.