Η Valuecom, με την υποστήριξη της Vodafone, διοργάνωσε για 1η φορά τα Digital Disruption Sessions, ξεκινώντας μια συζήτηση με προσωπικότητες και opinion leaders από την Ελλάδα και το εξωτερικό, για να αναδείξει τον ρόλο των νέων τεχνολογιών και τη σημασία του Full Stack Marketing, που αποτελεί τη βασική φιλοσοφία της εταιρείας. Οι συζητήσεις ξεκίνησαν με την εισαγωγή του Αλέξανδρου Μάνου, CEO της Valuecom, ο οποίος μίλησε για το όραμα των Digital Disruption Sessions που πηγάζει από τη σύγκλιση τεχνολογίας και marketing σε ένα δυναμικό τοπίο. «Στην Valuecom πιστεύουμε ότι η ολιστική διαχείριση των νέων τεχνολογιών αποτελεί την μεγάλη πρόκληση του marketing. Κάθε marketing agency θα πρέπει να προσαρμοστεί ώστε να παρέχει υπηρεσίες που να καλύπτουν όλες αυτές τις ανάγκες – υπηρεσίες Full Stack Marketing, όπως τις ονομάζουμε εμείς», δήλωσε.