Με αφορμή τη νέα καμπάνια #RethinkFashion

Με πηγή έμπνευσης το κίνημα «Slow Fashion», το Persil προσκαλεί το κοινό να συμμετέχει μέσα από τη σελίδα του στο Instagram στο digital challenge #100dayswithoutshopping. Με αφορμή τη νέα καμπάνια #RethinkFashion, η οποία εμπνέεται από τις τάσεις της σύγχρονης μόδας που βασίζεται στο κίνημα «Slow Fashion», το Persil καλεί το κοινό να μην αγοράσει ρούχα για 100 ημέρες.

Πρώτη σύμμαχος στο challenge είναι η ηθοποιός Χαριτίνη Ηλιάδου, η οποία θα δείξει στους χρήστες μοντέρνους τρόπους και διαφορετικές ιδέες styling για να φορέσουν το αγαπημένο τους μαύρο ρούχο, ανακαλύπτοντας ολοένα και περισσότερα κομμάτια στην ντουλάπα τους, χωρίς να χρειαστεί να αγοράσουν νέα για 100 ημέρες.