Η The Kompany σχεδίασε και υλοποίησε μια διαδραστική ενέργεια με digital αποτύπωμα, μέσα από 50 stories Ελλήνων Influencers, με σκοπό να επικοινωνήσει και να υποστηρίξει την υπηρεσία Drive-Through Covid Test του ομίλου της Ευρωκλινικής.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες, χωρίς να κατέβουν από το αυτοκίνητό τους, να κάνουν Covid test. Η The Kompany σχεδίασε τη στρατηγική επικοινωνίας της υπηρεσίας, διαμορφώνοντας μια στοχευμένη και dedicated ενέργεια με digital concept. Στο πλαίσιο της ενέργειας, κάλεσε Influencers να κάνουν το Drive-Through Covid Test και να μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τη βιωματική τους εμπειρία, συμβάλλοντας στην επικοινωνία αυτού του νέου τρόπου covid testing.