Οι αλλαγές στο marketing που θα θυμόμαστε από το 2020 και οι τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2021 είναι…

Tο digital acceleration, η εντονότερη ψηφιοποίηση στις υπηρεσίες, στην επικοινωνία, στις αγορές, στην ψυχαγωγία. Επίσης, η ανάγκη να δημιουργούμε brands with purpose. Οι καταναλωτές δεν ενδιαφέρονται μόνο για τα προϊόντα και τα χαρακτηριστικά τους, αλλά απέδειξαν μέσα στο 2020 ότι αναμένουν από τα brands να «πάρουν θέση», να δημιουργήσουν εμπειρίες, συναισθήματα, να προωθήσουν αλλαγές και να επηρεάσουν συμπεριφορές, να αφήσουν το «αποτύπωμά» τους στην κοινωνία.

Αυτό που  χρειάζονται σήμερα οι διαφημιζόμενοι από τα agencies, είναι…

Δημιουργικές προτάσεις που να ξεφεύγουν από τα δημιουργικά cliché, που να είναι ευφυείς και τολμηρές, ώστε να έχουν την ευκαιρία να ξεχωρίσουν μέσα σε μια υπερ-πληθώρα μηνυμάτων! Συνηθίζω να λέω «if it looks safe, it’s not good enough». Μια δημιουργική πρόταση, καλό είναι να ενέχει ρίσκο, το οποίο, φυσικά, πρέπει να είναι διατεθειμένες να πάρουν και οι δυο πλευρές.

Επενδύω σε Μέσα που…

Επιτρέπουν την εξατομίκευση (personalization), την προώθηση στοχευμένου περιεχομένου στους καταναλωτές, λαμβάνοντας υπόψη τα ενδιαφέροντά τους, τα κίνητρά τους, την πρότερη συμπεριφορά τους, κ.λπ.

Οι δεξιότητες που πρέπει να έχει ο επαγγελματίας του αύριο είναι…

Πρωτίστως η ευελιξία (agility). Ένας επιτυχημένος marketer οφείλει να είναι «δημιουργικά ανήσυχος», να ανταποκρίνεται εύκολα στις αλλαγές, να προσαρμόζεται γρήγορα, να «τρέφεται» από το δύσκολο, το άγνωστο, το συνεχώς εξελισσόμενο.

Μια δουλειά που ζήλεψα είναι…

Η Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της φαρμακευτικής εταιρείας DocMorris, η οποία έγινε «talk of the town» λίγο πριν τις γιορτές και κέρδισε απίστευτο virality. Συστατικά επιτυχίας κατά τη γνώμη μου: απλότητα, ευφυία, εξαιρετικό storytelling, δυνατό μήνυμα.

Εάν είχα το μαγικό ραβδί…

Θα έλυνα την αιώνια απορία των marketer αναφορικά με το τι θέλει ο καταναλωτής. Θα έδινα τη δυνατότητα σε καθένα να μπαίνει, όποτε θέλει, κρυφά στα σπίτια των καταναλωτών, να ακούει συζητήσεις, να βλέπει συμπεριφορές, να αφουγκράζεται επιθυμίες και να τους προσφέρει αυτό που πραγματικά ικανοποιεί τις ανάγκες τους.