Σε συνεργασία με την Adweb, για την Φυσικό Αέριο-Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας
Digital καμπάνια με τη χρήση real time δεδομένων ανέπτυξε η BGM OMD, για λογαριασμό της Φυσικό Αέριο-Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας.

Σύμφωνα με τους συντελεστές, είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται στην ελληνική αγορά πλατφόρμα «Moments Marketing» σε digital καμπάνια. Η BGM OMD, σε συνέχεια πρωτοβουλίας της ομάδας marketing του πελάτη, σχεδίασε μια moment-centered media στρατηγική προκειμένου να απευθυνθεί στον δυνητικό πελάτη με το κατάλληλο μήνυμα όταν οι καιρικές συνθήκες θα ήταν ιδανικές για την επιλογή παρόχου θέρμανσης. Αυτόματα και με έναυσμα συγκεκριμένα «triggering events» καιρικών συνθηκών (όπως χαμηλή θερμοκρασία), η καμπάνια ενεργοποιείτο προβάλλοντας διαφορετικό δημιουργικό ανάλογα με το «triggering event» και ενσωματώνοντας σε αυτό σχετικά δυναμικά στοιχεία, όπως η θερμοκρασία της περιοχής, διαφορετικό μήνυμα κ.ά.

Επίσης, η διαδικασία επιλογής εμφάνισης των δημιουργικών υλικών σε συσκευές διαμορφωνόταν σύμφωνα με τις τιμές και την ώρα – όταν κατά τις βράδυνες ώρες έπεφτε η θερμοκρασία δινόταν περισσότερη βαρύτητα σε mobile συσκευές. Η Adweb παρείχε την απαιτούμενη τεχνολογία και η καμπάνια ξεκίνησε πρόσφατα στο programmatic marketplace PPN. Η BGM OMD, όπως είχε παρουσιάσει και στο συνέδριο «#digitales» που διοργάνωσε πρόσφατα, έχει ήδη ξεκινήσει την εφαρμογή programmatic καμπανιών που βασίζονται σε real-time δεδομένα.