Σύμφωνα με τα συμπεράσματα ημερίδας του ΕΙΠ της ΕΕΔΕ

Η πληροφορική συνέβαλε, μεταξύ άλλων, στην κατάργηση των συνόρων, τη δημιουργία ωφέλιμης, παραγωγικής και εξαγώγιμης επιχειρηματικότητας, τη χρήση του outsourcing και τη βελτίωση της απόδοσης και της εξυπηρέτησης πελατών. Αυτά ήταν τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από την ημερίδα «ICT Response to the Crisis» που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής & Επικοινωνιών της ΕΕΔΕ και έλαβε χώρα την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου, στο Ξενοδοχείο Divani Caravel στην Αθήνα. Στόχος της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη του ρόλου που διαδραματίζουν οι τεχνολογίες της πληροφορικής κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Χορηγοί της ημερίδας ήταν η Eurobank, η Hellas Online και η Lamda Helix Data Centers.