Σε διεύρυνση της συνεργασίας τους προχωρούν η Ogilvy και η Autohellas Hertz, με την πρώτη να αναλαμβάνει τον σχεδιασμό του προγράμματος CRM της εταιρείας με στόχο την ενίσχυση του engagement και της πιστότητας των πελατών της.
Μεταξύ άλλων, η συνεργασία περιλαμβάνει ανάλυση και segmentation της βάσης πελατών, χάραξη της CRM & data στρατηγικής, δημιουργία design system, καθώς και σχεδιασμό και διαχείριση καμπανιών.
«Παντρεύοντας τα δεδομένα με την τεχνολογία και τη δημιουργικότητα καταφέρνει να επιτυγχάνει customer loyalty, advocacy και business results», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.