Η συνεργασία, η οποία ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2017, περιλαμβάνει την κατάρτιση και υλοποίηση πλάνου ενεργειών Media, bloggers & stakeholders relations, την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και τη διοργάνωση εκδηλώσεων και προωθητικών ενεργειών. Η ευρύτερη συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε πριν από έναν χρόνο με ανάθεση στην Magiq Doorz του στρατηγικού σχεδιασμού και των εφαρμογών για όλο το φάσμα της ATL και digital επικοινωνίας του συνόλου των προϊόντων της alfa για Ελλάδα και εξωτερικό. Στο πλαίσιο αυτό, οι δύο εταιρείες λάνσαραν το προηγούμενο χρονικό διάστημα ολοκληρωμένη καμπάνια ATL και digital για τη σειρά «Τσαλακωτές», καθώς και για το νέο προϊόν Pitatakia.